Boc a cerut UE prelungirea finantarii pentru podul Vidin-Calafat
Visam la trenuri de mare viteza, dar nu suntem in stare sa respectam un termen. Premierul Emil Boc si omologul sau bulgar au cerut vineri UE sa prelungeasca finantarea podului Vidin-Calafat, care ar fi trebuit sa fie gata in 2009.
Seful guvernului de la Bucuresti ar vrea si o super-magistrala feroviara cu punct terminus la Constanta.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Problema e ca trenurile de mare viteza au nevoie de tronsoane speciale care costa cateva miliarde de euro. Iar Romania nu sta deloc bine la accesarea fondurilor comunitare.
Cea mai buna dovada este mirajul celui de-al doilea pod de peste Dunare, dintre Calafat si Vidin. Constructia, finantata de Bruxelles, trebuia inaugurata la inceputul lui 2009. Evident, nu s-a intamplat asta. E drept ca impartim vina cu vecinii nostri de la sud de Dunare.
Iata de ce, vineri, premierii Romaniei si Bulgariei au cerut Comisiei Europene prelungirea finantarii, in speranta ca anul viitor, podul va straluci mandru peste apele Dunarii.