Fidelizarea clientilor, cheia succesului in afaceri
Asa au reusit in vreme de criza cateva afaceri din Bucuresti sa nu aiba pierderi si chiar sa creasca vanzarile. Aflati povestile lor dintr-un material realizat in colaborare cu revista The One.
Omar face parte din echipa care se ocupa de un magazin din Capitala si care a indraznit, acum 3 ani, sa aduca designeri nonconformisti.
De atunci piata s-a schimbat si clientii au devenit fideli. Atat de fideli incat Omar se gandeste la ce i-ar placea fiecaruia, atunci cand cumpara colectiile.
Omar recunoaste ca magazinul nu face reduceri personale clientilor, dar ii atrage prin calitatea pieselor si atentia cu care au fost alese.
Intr-un alt colt de Bucuresti, Carmen aranjeaza mandra piesele din magazinul pe care l-a deschis in urma cu cateva saptamani. Vinde produsele unui singur brand.
Fidelizarea si consilierea sunt punctele forte. Desi pentru unii nu pare o idee de urmat, Carmen nu vinde nimic numai de dragul de a vinde.
Cristina Batlan sta in spatele unei marci de pantofi 100% romaneasca. Se ocupa de creatie, alege pielea, discuta cu furnizorii si e mereu in fabrica. In plina criza a reusit sa cumpere piele de cea mai buna calitate, si, cu toate astea, sa mentina acelasi pret. Cum a reusit?
"Am reusit sa negociem foarte bine. I-am strans cu usa pe italieni, am cumparat cantitati mult mai mari decat nevoile noastre dar am reusit sa cumparam foarte bine. Chiar cu 50% la ieftin decat pretul de lista", spune ea.
Afacerea Cristinei a avut, anul trecut, o crestere de 30 %, crestere care i-a permis sa deschida un magazin in franciza la New York. Aflati mai multe din noul numar al revistei The One.