Cel mai eficient mod de a slăbi sănătos. Combinarea care previne efectul reîngrășării

21-02-2021 10:05


Încă puțin și vine primăvara, iar pe toți ne apucă febra slăbitului. Iată cum putem face asta, cât mai simplu cu putință.

Adică, fără a aduce pagube mari organismului. Există o singură rețetă pe care el însuși o cere, pentru rezultatele dorite. Ba chiar, este și scrisă în genele noastre.

Punem pancreasul în repaos şi nu îl obligăm să secrete în exces hormonul insulină. Ca să slăbim eficient.

Dr. Mihai Comșa, medic specialist diabet zaharat: „Insulina e un hormon anabolizant, necesar alimentelor pentru a intra în celule, necesar pentru creştere celulară”

Cum e cel mai simplu ca pancreasul să pune frână? Dimineaţa - ou fiert plus legume verzi.

Seara: peşte la cuptor plus legume verzi.

La prânz? Carne la cuptor sau pe grătar, fără adaos de ulei, plus legume verzi ori frunze.

Carnea e săţioasă, pentru că proteinele sunt săţioase. Doza recomandată este cât palma dumneavoastră. Iar legumele verzi ori frunzele - orice cantitate.

Cu cât mâncaţi mai multe, cu atât vor aduce mai multă fibră în stomac. Fibrele se măresc în dimensiuni imediat şi dau senzaţia de prea-plin, pe care stomacul o transmite creierului.

Stomacul va transmite senzaţia de saţietate cu puţine calorii. Atenţie! În salată nu se pune ulei, pentru că îi măriţi extrem valoarea calorică.

Dr. Laura Ene, medic primar diabet şi nutriţie: „Această combinaţie, între legume verzi care au cele mai puţini carbohidrați, această dietă se bazează pe reducerea carbohidraţilor pentru a scădea rezistența la insulină şi pentru a pune pancreasul în repaos şi a nu-l obliga să secrete insulina. Iar corpul rămânând în deficit de energie, energia şi-o ia cel mai uşor din carbohidrați, apelează la resursele din depozitele de grăsime şi e accelerată scăderea în greutate.”

În două săptămâni, se duc până la 4 kilograme. Reintroduceţi mesele variate, treptat, cântărindu-le. Şi apoi calculaţi caloriile.

De fapt, să vă calculaţi caloriile înseamnă să aveţi control perfect asupra kilogramelor.

Dr. Laura Ene, medic primar diabet şi nutriţie: „Trecerea în această dietă şi alimentaţia normală să se facă treptat. Să se reintroducă legume colorate, apoi lactatele, ulterior fructele şi abia la sfârșit apare ideea de pâine de cartofi”

Între cele 3 mese, doar apă. De ce atât de mare atenţie la reintroducerea celorlalte alimente?

Dr. Laura Ene, medic primar diabet şi nutriţie: „Cel mai rău lucru care se poate întâmpla este repunerea kilogramelor. Cel mai periculos este să slăbim repede, slăbim şi grăsime şi masă musculară. Când ne îngrăşăm, ne îngrășam doar cu grăsime, asta nu face altceva decât să scădem metabolismul”

Să scădeţi în greutate, să vă reîngrășați şi iar scădeţi, iar puneţi kilogramele. Înseamnă, după un timp, să vă îngrăşaţi de la extrem de puţine calorii.