Zeci de plangeri la OPC. Nemultumirile clientilor care au facut cumparaturi online de Black Friday
Black Friday chiar a fost vinerea neagra pentru unii clienti, care si-au facut cumparaturile pe internet. In loc sa le expedieze produsele, comerciantii le-au trimis mailuri in care anulau comenzile si scriau ca le pare rau.
Evident, scuzele nu au fost acceptate si zeci de ghinionisti au depus plangeri la OPC.
Impatimit de fotografie, Florin a urmarit aparatul la care visa pe mai multe site-uri. A plasat comanda in noaptea de joi spre vineri, dupa ce s-au afisat reducerile. De la magazinul online i-au venit trei mesaje de confirmare plus multumiri.
Doar ca peste patru zile reprezentanii firmei l-au sunat sa-l anunte ca nu mai este cazul sa astepte coletul.
O ocazie buna de a-si mobila coaforul a ratat si Narcisa, patroana unui salon din Bucuresti.
"Am facut o comanda pe internet la un scaun de frizerie. Era redus cu 40%. Mi s-a confirmat comanda, produsul era disponibil. La o ora am fost sunata si mi s-a spus ca nu il mai iau pe stoc", a declarat femeia.
Cele mai multe firme au sustinut ca, din cauza numarului mare de comenzi, nu a mai functionat reteaua si nu au mai putut sa stie ce produse mai au in stoc.
Pana acum, la sediile OPC din toata tara s-au strans zeci de reclamatii. Reprezentantii Oficiului spun insa, ca firmele pot fi acuzate cel mult de publicitate insalatoare si le cer clientilor sa inteleaga mai bine fenomenul reducerilor.
Iar comerciantii sunt acoperiti din punct de vedere legal daca, pe site, au avertizat ca vor onora comenzile in limita stocului existent.