Vânzări record de Black Friday 2021. „Cea mai mare tranzacţie este cu mult peste 10.000 de euro”
Vinerea reducerilor i-a făcut fericiți și pe clienți și pe comercianți. Companiile anunță vânzări record. Comenzile au curs încă de la primele ore, când s-au înregistrat și 529 de tranzacții pe minut, cu 35% mai multe decât anul trecut.
Până la ora 19:00, românii au comandat produse în valoare de aproape 300 de milioane de lei. Lor li se adaugă și cele cumpărate direct din magazine.
Zeci de mii de oameni şi-au început ziua în faţa ecranelor, ca să fie siguri că prind produsele râvnite. În primele ore s-au făcut şi cele mai multe cumpărături. Minutul de aur a fost înregistrat la ora 8, atunci când au fost 3.563 de tranzacţii, potrivit unei companii care procesează plăți online. Şi în depozite a fost agitaţie.
Peste un milion de produse au fost vândute de o firmă în numai trei ore de la startul campaniei. Ca să vă faceţi o idee, anul trecut aceeaşi firmă a vândut acelaşi număr de produse în șase ore. Adică într-un timp dublu. În acest moment, 2.000 de angajaţi lucrează la împachetarea coletelor care vor ajunge în cel mai scurt timp la clienţi.
Alexandru Niculescu, vicepreşedinte operațiuni retailer: „Vedeţi aici unul dintre depozitele noastre, 250.0000 de metri pătraţi sunt în momentul acesta încărcaţi cu peste 4,5 milioane de articole pe care le prezentăm clienţilor noştri la reduceri.”
Au fost şi produse surpriză puse la vânzare. O casă încă nefinalizată, dintr-un cartier din sudul capitalei, a fost cumpărată în mai puţin de trei ore. Viitorii proprietari au dat un avans de 35.000 de lei. Preţul inital de 126.600 de euro a fost redus la 70.000 de euro. Cu dare de mâna au fost şi alţii.
Elena Gheorghe, manager: „Cea mai mare tranzacţie este cu mult peste 10.000 de euro, aproximativ 63.000 de RON. Nu ştim exact ce s-a cumpărat, dar e clar că nu este din zona de IT. Poate să fie chiar un pachet turistic.”
Cele mai populare produse au rămas cele pentru casă şi grădină, electronice şi electrocasnice, dar şi cele de îngrijire personală şi haine. În timp ce în online comenzile au curs neîncetat, în magazine a fost mai liber decât în alţi ani. Au avut acces doar cei cu certificat verde.
De la agenţii de turism cu oferte în ţări exotice şi până la farmacii, librarii, supermarketuri şi restaurante, peste tot au fost tentaţii. O aplicaţie de livrat mâncare, de pildă, a pus la bătaie 17.000 de vouchere în valoare de 100 lei, pe care doritorii le-au putut cumpăra cu sume între 20 de lei şi 70 lei.
Răzvan Acsente, reprezentant aplicaţie: "În primele 15 minute s-au vândut 1.100 vouchere, de când am dat startul campaniei, de la 8.~