BizPower. Interviu cu Sonia Nechifor, ”omul care poate să facă orice”. Cum a reușit să-l aducă pe Regele Mihai la Cluj

×
Codul embed a fost copiat

Sonia Nechifor, considerată una dintre cele mai ”neînfricate” doamne din comunicare din România, a fost invitata Martei Ușurelu în emisiunea BizPower, difuzată exclusiv online pe www.stirileprotv.ro.

Sonia Nechifor are propria agenție de comunicare, dar este recunoscută ca fiind ”omul care poate să facă orice”.

Marta Ușurelu: Încep cu întrebarea numărul unu: cum adică tu poți să faci orice?

Sonia Nechifor: ”Da cred că e și definiția pe care Vladimir a dat-o la școală, băiatul meu, și a spus Mami poate să facă orice. De adevăratelea nu pot să facă orice, dar cred că am fost înzestrată cu minte, care are o rapiditate, de un fel, așa cred eu când sunt singură cu mine, și cred că îmi găsesc în atunci când sunt în liniște, niște idei, departea de creativitatea normală, aș vrea să spun, în care în acest confort al meu leg foarte repede lucrurile între ele și într-o manieră creativă. Asta îmi dă de multe ori senzația că rezolv orice și zic să păstrăm această aparență.”

Citește și
Cum să ajungi la excelență în comunicare: lecții de la Valentina Vestler, la BizPower cu Marta Ușurelu
Cum să ajungi la excelență în comunicare: lecții de la Valentina Vesler, la BizPower cu Marta Ușurelu
Detalii terifiante. Soția unui preot din Vaslui a făcut autostopul, iar a doua zi Maricela a fost găsită moartă

Marta Ușurelu: Am avut foarte multe întâlniri cu clienți de-ai tăi, dar și cu personalități, oameni publici, care de câte ori au avut, să spunem o provocare, au apelat la tine și tu ai făcut-o să se întâmple ca și când era ceva normal și firesc. Ceea ce aș vrea să menționez ca și proiecte importante pe care tu l-ai făcut posibile a fost să-l aduci pe Regele Mihai la Cluj la un eveniment, tu nefiind, să spunem așa, primar sau o personalitate sau cineva important din punct de vedere politic. Ai reușit ... când ai dus trenul regal la Galați, acum 2 ani? Că trece repede vremea. 

Ai reușit să faci niște proiecte care se fac de regulă cu un protocol, cu foarte multă presiune, cu foarte multe interese politice și tu le-ai făcut pentru că ai simțit că trebuie să se facă și pentru că opinia publică are nevoie de astfel de lucruri și să simțim că suntem și noi parte din ceva mai mult decât un guvern și atât. Și pe lângă aceste proiecte, plus ce ați mai făcut voi pentru primării, pentru oameni publici, faceți foarte multe lucruri pentru oamenii normali și aș vrea să te întreb în momentul în care ai vrut să-l aduci pe Regele Mihai la Cluj ... Sau, de fapt, de ce ai vrut să-l aduci pe Regele Mihai la Cluj? Ca să începem cu începutul, cum ți-a venit ideea, de ce aveai nevoie de acest lucru?

Sonia Nechifor”Cred că mi-am dorit întotdeauna să fac lucruri spectaculoase pe bani foarte puțini. Lucram într-o instituție de stat și niciodată nu existau bugete, ceea ce mă ajută foarte mult în ziua de azi.”

Marta Ușurelu: Nici clienții de azi n-au bugete. Dar, se plâng, ei se plâng. Unii mai au și bugete, să fim serioși..

Sonia Nechifor”Da, dar, nu mai sunt bugetele de acum 20 de ani. Și aveam în fiecare an un buget de protocol, care era foarte mic, la începutul anului, și aveam această provocare. Ce mai pot să fac? Și mi-a venit această idee. Ammers către șeful meu și am spus aș vrea să-l aducem pe Regele Mihai. Găsisem o poză într-o arhivă a Regelui Mihai, care avea 12 ani, de mână cu tatăl lui, pe scările unei universități din Cluj, care nu era universitatea noastră, dar nu știa nimeni în afară de mine. Am pus scrisoarea într-un plic, am făcut o scrisoare la care cred că m-am chinuit mai mult de două luni să-mi iasă conform unor standarde. Pe vremea aceea nu funcționa Google, nu existau chat, nu existau boți, exista doar o arhivă, o bibliotecă și din când în când avem acces la un calculator. Am scris această scrisoare, am fost sunată și practic de acolo a început povestea. Am stat în protocolul și am învățat protocolul regal timp de un an. Mi-a folosit foarte mult și cred că mai mult decât pentru evenimentul în sine, mi-a folosit pentru tot restul vieții mele.”

Urmăriți discuția integrală cu Sonia Nechifor în înregistrarea VIDEO a emisiunii BizPower!

Articol recomandat de sport.ro
Presa din Kosovo l-a descris în două cuvinte pe Mircea Lucescu, după meciul de la Priștina
Presa din Kosovo l-a descris în două cuvinte pe Mircea Lucescu, după meciul de la Priștina
Citește și...
De la angajat la CEO: Daniel Gross dezvăluie secretele succesului în retail într-un dialog cu Marta Ușurelu la BizPower
De la angajat la CEO: Daniel Gross dezvăluie secretele succesului în retail într-un dialog cu Marta Ușurelu la BizPower

Într-o ediție recentă a emisiunii BizPower, Marta Ușurelu a avut ca invitat pe Daniel Gross, CEO-ul recunoscut în industria retailului din România

Cum să ajungi la excelență în comunicare: lecții de la Valentina Vesler, la BizPower cu Marta Ușurelu
Cum să ajungi la excelență în comunicare: lecții de la Valentina Vesler, la BizPower cu Marta Ușurelu

În emisiunea BizPower, Marta Ușurelu a purtat o discuție captivantă cu Valentina Vesler, Director de Comunicare și PR la Valdis Holding, dezvăluindu-ne cum creativitatea și comunicarea eficientă pot transforma o campanie într-un succes răsunător.

Sergiu Mircea, directorul de marketing al Băncii Transilvania, la BizPower: ”Contează foarte mult că suntem un brand local”
Sergiu Mircea, directorul de marketing al Băncii Transilvania, la BizPower: ”Contează foarte mult că suntem un brand local”

Sergiu Mircea, directorul de marketing și comunicare al Băncii Transilvania, a fost invitat la BizPower, emisiune realizată de Marta Ușurelu, difuzată exclusiv online pe www.stirileprotv.ro.

Valentin Suciu, unul dintre cei mai creativi directori de creație din țară, la BizPower: „Este ceea ce ne face umani”
Valentin Suciu, unul dintre cei mai creativi directori de creație din țară, la BizPower: „Este ceea ce ne face umani”

Creativitate. Nu există business fără să fie și antreprenorul creativ sau să fie cineva creativ în corul companiei.  

Valer Hancaș, director de comunicare în retail, invitat la BizPower: În prezent, sustenabilitatea reprezintă un mare interes
Valer Hancaș, director de comunicare în retail, invitat la BizPower: În prezent, sustenabilitatea reprezintă un mare interes

Business, sustenabilitate și puterea de a schimba lucrurile. Unul dintre oamenii care a arătat că se poate face performanță în business sustenabil în România este Valer Hancaș, director de comunicare și public affairs la Kaufland România.  

Recomandări
Incendiile de vegetație provoacă dezastru în întreaga țară. Salvatorii au ajuns să lupte și cu inconștiența oamenilor
Incendiile de vegetație provoacă dezastru în întreaga țară. Salvatorii au ajuns să lupte și cu inconștiența oamenilor

Este în continuare prăpăd în multe județe din țară din cauza incendiilor de vegetație.

Filmul românesc „Anul Nou care n-a fost” a câștigat Premiul FIPRESCI la Festivalul Internațional de la Veneția
Filmul românesc „Anul Nou care n-a fost” a câștigat Premiul FIPRESCI la Festivalul Internațional de la Veneția

Vin vești minunate de la Festivalul de Film de la Veneția! „Anul Nou care n-a fost”, regizat și scris de Bogdan Mureșanu, a câștigat Premiul FIPRESCI, oferit de juriul Federației Internaționale a Criticilor de Film.  

Proteste uriașe în Franța faţă de numirea lui Michel Barnier în funcţia de premier. Macron, acuzat că „a furat” alegerile
Proteste uriașe în Franța faţă de numirea lui Michel Barnier în funcţia de premier. Macron, acuzat că „a furat” alegerile

Zeci de mii de persoane au ieşit sâmbătă în stradă în Franţa pentru a protesta faţă de numirea lui Michel Barnier în funcţia de premier, stânga acuzându-l pe Emmanuel Macron că „a furat alegerile” prin numirea unui politician de centru-dreapta.