Valentin Suciu, unul dintre cei mai creativi directori de creație din țară, la BizPower: „Este ceea ce ne face umani”
Creativitate. Nu există business fără să fie și antreprenorul creativ sau să fie cineva creativ în corul companiei.
Unul dintre cei mai puternici și cei mai creativi directori de creație din această țară este Valentin Suciu, invitatul emisiunii BizPower.
Marta Ușurelu: Spune-mi, te rog, ce înseamnă pentru tine creativitate?
Alegeri 2024
22:40
Ce a răspuns Nicolae Ciucă la întrebarea dacă a scris versurile manelei ce i-a fost dedicată de Dani Mocanu
22:10
„Cine poate să-l oprească pe Simion”. CTP: „În acest tur 1, fiecare candidat va fi pe barba lui, mai puțin dna Lasconi”
19:35
Peste un milion de tineri vor vota pentru prima dată la alegerile prezidențiale. „Este arma noastră”
15:04
Traian Băsescu: ”Susțin Forța Dreptei în folosul doamnei Lasconi. Pe Geoană, dacă îl zdruncin puțin, își pierde busola!”
Valentin Suciu, Creative Partner Jam Session: „Creativitatea e ceea ce ne face umani și este foarte importantă acum la începutul epocii inteligenței artificiale când sunt foarte multe discuții despre ce ne face umani și care va fi practic limita de creativitate la care se va ajunge prin AI. Creativitatea e, până la urmă, o formă de energie în spatele căreia se aliniază foarte mulți oameni care vor să participe și să contribuie. Din altă perspectivă, creativitatea este problem-solving: cu niște date vechi sau noi să ajungi la o soluție nouă, care să fie satisfăcătoare și care să le dea oamenilor ceea ce își doresc”.
Marta Ușurelu: De ce au nevoie companiile, brand-urile de creativitate, pentru cei care nu înțeleg ce face publicitatea astăzi?
Valentin Suciu, Creative Partner Jam Session: „Companiile joacă în aceeași piață și multe dintre ele joacă cu aceleași produse sau cu același gen de produse, același gen de servicii. Campaniile de publicitate, evident, cumva vor să facă o diferențiere între ei și să ajute companiile să iasă în evidență. Dar răspunsul, dincolo de evidență, este că orice campanie bună construiește brand pentru o companie. Și brand-ul este un lucru care este extraordinar de valoros și extraordinar de prețios. Brand-ul, iarăși, pentru cei care nu sunt foarte în industrie, cred că l-aș defini așa: să creezi amintiri plăcute în capul oamenilor despre un serviciu sau un produs. În momentul în care oamenii se vor reîntâlni cu acel serviciu sau acel produs, practic vor incepe cu amintirile placute”.