Salonul auto de la Frankfurt 2019. Cum arată mașina al cărui motor funcționează cu hidrogen
Mașinile prezentate la Salonul auto de la Frankfurt arată că industria se îndreaptă către un viitor fără motorină și benzină.
Vizitatorii interesați de mediu au fost cuceriți de motoarele electrice sau cu hidrogen, dar şi de tehnologii high-tech, cum ar fi farurile înlocuite cu drone.
Marii producători s-au întrecut în prototipuri care sugerează apusul motoarelor clasice.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
De exemplu, un concept car prezentat de BMW oferă toată puterea unui vehicul electric, e prietenos cu mediul, dar poate fi încărcat mult mai repede. Asta datorită pilelor de combustie cu hidrogen, o tehnologie care există de câteva decenii.
Tim Stevens, redactor-șef Roadshow: „Ai toate avantajele unei maşini electrice în ceea ce priveşte acceleraţia şi toate avantajele unei maşini tradiţionale, când e vorba de autonomie şi alimentare rapidă. Ai putea încărca o maşină cu celulă de combustibil în doar câteva minute, pentru o autonomie de 700 - 800 de kilometri.”
Tehnologia va fi folosită la producţia de serie odată ce hidrogenul utilizat în aceste celule va deveni mai accesibil, spun experţii.
Audi a adus conceptul AI Trail, un vehicul off-road fără farurile pe care le ştie toată lumea.
Marc Lichte, reprezentant Audi: „Înlocuim farurile cu cinci drone care sunt capabile să zboare în faţa maşinii şi să lumineze drumul. Cred că e o idee deşteaptă. Şi interiorul e inteligent. Datorită volumului monobox, oferă un interior uriaş.”
Experţii spun că marii producători auto încearcă să le dovedească potenţialilor clienţi că maşinile electrice pot fi şi diferite şi interesante, în acelaşi timp.
Jim Holder, director editorial la revista Autocar: „Cred că toţi producătorii auto se tem de procesul acesta de electrificare, pentru că le transformă maşinile în produse utilitare foarte asemănătoare între ele.”
Producătorii din industria auto şi-au îndreptat atenţia către maşinile electrice nu doar pentru a-i atrage pe clienţi, ci şi forţaţi de noile reglementări legate de emisii, tot mai drastice în Uniunea Europeană, dar şi în China.
Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din lume!
CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!
Abonați-vă gratuit la newsletter-ul Știrile Pro TV de pe WhatsApp. Primiți în fiecare zi cele mai importante știri pe telefon!