Principalele noutăți așteptate la Salonul Auto de la Paris. Anul acesta lipsesc unele nume mari din industrie
Cele mai noi modele de mașini electrice sunt în prim-plan la Salonul auto de la Paris.
Organizat o dată la doi ani cu o pauză forțată de pandemie, evenimentul le oferă producătorilor din domeniu ocazia să arate cât de departe sunt dispuşi să meargă pentru a-şi mulţumi clienţii.
Totuși, de la această ediție lipsesc unele nume mari din industrie. Expoziția va fi deschisă publicului 7 zile, începând de luni.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Au trecut 124 de ani de la primul Salon Auto organizat la Paris. Mașinile s-au schimbat, la fel și ce se află sub capotă. Industria auto trece încet-încet la sisteme de propulsie mai ecologice.
O parte dintre ele vor fi expuse săptămâna aceasta la Paris. Dar e posibil ca entuziasmul să nu fie aşa de mare cum sperau organizatorii. Mulți dintre cei mai importanți producători auto din Europa - inclusiv Volkswagen, Mercedes și BMW - au sărit peste acest eveniment.
Printre cei care au spus "prezent" se află grupul Renault. Gigantul auto francez va avea amenajate 4 standuri, care se vor întinde pe o suprafață de peste 3.000 de metri pătrați. Accentul va fi pus pe autoturismele electrice, urmând să fie prezentate noile versiuni din această gamă ale vehiculelor Renault 4 și Renault 5.
Dacia, membră a Grupului Renault, va lansa modelul MANIFESTO, descris ca un "laborator de idei". Include o baterie detașabilă pe care șoferii o pot folosi pentru a încărca diferite dispozitive.
În schimb, marca franceză de mașini sport Alpine își va prezenta noul concept în domeniul auto - un monopost alimentat cu hidrogen.
Jim Holder, directorul editorial al săptămânalului britanic de automobile Autocar: "Hidrogenul este foarte controversat. Nimeni nu este deocamdată convins cu adevărat, în special în Europa, că hidrogenul joacă un rol important în tranziția energetică. Poate că ar putea juca un rol în cazul vehiculelor mai mari și mai grele, al autobuzelor și camioanelor, dar nu toată lumea crede că poate juca un rol în cazul autoturismelor. Producătorul auto Alpine îndrăznește să fie diferit. Încearcă să spună că, de fapt, un motor alimentat cu hidrogen ar putea fi foarte interesant, ar putea fi mai curat, ar putea fi în continuare zgomotos, dar ar putea avea o mulțime de beneficii".
La Salonul Auto de la Paris vin şi producătorii chinezi, hotărâți să lanseze în Europa trei autoturisme complet electrice.
Toate modelele vor putea fi admirate până duminică, la evenimentul care se desfăşoară la un centru expozițional de lângă Versailles.