Mașini în ediție limitată, de 2 milioane de euro, la Salonul Auto de la Geneva
Bolizii puternici, înfiorător de scumpi, sunt şi anul acesta în centrul atenţiei la Salonul Auto de la Geneva. Constructorii au prezentat modele în ediţie limitată, care costă de la câteva sute de mii de euro la două milioane de euro.
Timid, în peisajul maşinilor de lux îşi fac apariţia şi vehiculele "verzi".
Zero-uno Duerte este, în mod cert, una dintre marile vedete ale Salonului auto de la Geneva. Bolidul în ediţie limitată, al constructorului Italdesign, are un motor V10 care îl ajuta să atingă o viteză de 320 de km pe oră.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Doar cinci exemplare au fost create şi trei sunt încă disponibile, fiecare la preţul de 2 milioane de euro.
Filippo Perini, maganer Italdesign: "Fiecare maşină va fi creată după gusturile clienţilor, colecţionarilor."
McLaren a adus la Geneva o maşină atât de puternică încât are interzis pe şosele. Senna GTR Concept poate fi condusă doar pe autodrom. Compania a produs numai 75 de exemplare şi fiecare costă aproximativ un milion de euro.
Ceva mai "accesibil" este noul Lamborghini Huracan Performante Spyder. Are un motor de 640 de cai putere şi atinge sută de kilometri pe oră în 3,1 secunde. Preţul - 220.000 de euro.
Îi face concurenţă Ferrari 488 Pista. Automobilul atinge 100 de km în 2,8 secunde şi ajunge până la 340 de km pe oră, ajutat de cel mai puternic motor V8 folosit de constructor până acum.
Toyota în schimb a readus la viaţă un model din 1978, care nu mai era produs de 16 ani. Modelul concept i-a încântat pe nostalgici.
Producătorii de maşini super-rapide sunt conştienţi că, în viitor, vor fi şi ei nevoiţi să se alinieze tendinţei din domeniul auto şi să facă tranziţia către modele hibride, dacă nu chiar electrice.
Tim Stevens, jurnalist Roadshow: "Observăm o tranziţie către maşinile electrice. Constructorii au început să se gândească ceva mai mult la protecţia mediului, la eficienţă. Când vine vorba de maşini sport, clienţii vor în continuare bolizi cât mai puternici, iar asta nu se va schimba niciodată."
Bentley a prezentat "primul hibrid de lux". Bentley Bentayga are un motor electric V6 şi baterii care pot fi reîncărcate în doar două ore şi jumătate. În modul electric, maşina nu poate parcurge însă mai mult de 50 de km.
Adrian Hallmark, manager Bentley: "Pentru Bentley, reducerea emisiilor de carbon e un lucru important. În acelaşi timp însă, dacă e creat cum trebuie, un vehicul electric poate oferi o experienţă de şofat grozavă."
Şi Aston Martin a creat un vehicul prietenos cu mediul. A lansat, la Geneva, Lagonda Vision - o maşină concept, cu zero emisii, dar a cărei producţie de masă va începe abia în 2021.
CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!
Sursa: Pro TV
Etichete: masini, salon auto, salonul auto de la geneva,
Dată publicare:
07-03-2018 07:57