UNTOLD premiat la Cannes pentru campania "PAY WITH BLOOD"
Campania PAY WITH BLOOD marca UNTOLD a primit premiul Silver Lion, la sectiunea PR, la cea mai prestigioasa competitie din industria creativitatii din Europa, Cannes Lions.
Festivalul International al Creativitatii “Cannes Lions” este considerat unul dintre cele mai importante evenimente de profil, iar in acest an campania de donare de sange, PAY WITH BLOOD a fost nominalizata la doua categorii: PR si Media. Evenimentul din Franta se desfasoara in perioada 18-24 iunie si aduna peste 10.000 de participanti din 90 de tari. Castigarea unui trofeul Lion este considerata de specialisti ca fiind una din cele mai importante realizari in domeniul creativitatii si pozitionarea la cel mai inalt nivel in industrie.
“Acest premiu demonstreaza inca o data puterea acestei campanii si impactul extraordinar pe care l-a avut pe plan international dar si national. “Pay With Blood” a fost o campanie la care s-a muncit foarte mult si ne bucuram ca rezultatele nu au intarziat sa apara chiar si din partea celui mai important festival din industria creativitatii europene. ” a declarat Adrian Chereji, Director Marketing si Comunicare UNTOLD
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Campania de donare de sange va fi reluata si in acest an. Scopul proiectului este acela de a incuraja donarea de sange dar si sa tragem un semnal de alarma cu privire la numarul mic de donatori de sange in Romania. Daca anul trecut campania a fost realizata doar in doua orase, Cluj si Bucuresti, anul acesta proiectul va fi extins si in alte centre universitare.
Si in acest an campania va fi dezvoltata alaturi de McCann Erickson precum si cu sprijinul platformei on line Si Eu Donez.