Solutia Companiei de Drumuri in cazul constructiilor abandonate. Lucrarile la 10 proiecte importante vor fi reluate

Ultimul update: Duminica 27 Noiembrie 2016 07:02
Data publicarii: Joi 24 Noiembrie 2016 18:47
Categorie: Actualitate

Compania Nationala de Drumuri le-a pus gand rau constructorilor care tot amana lucrarile si vrea sa execute in regie proprie portiunile de drum lasate in paragina.
 

10 variante de ocolire si pasaje din tara sunt pe lista, iar lucrarile vor fi terminate cu finantare europeana, dar si cu bani din bugetul propriu.

Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere vrea sa termine cat mai repede cateva proiecte abandonate de constructori.

Catalin Homor, directorul CNAIR: "Detinem controlul absolut pentru ca este organizarea noastra interna ca proiectele sa fie facute exact cum ne-am propus. Sa evitam tot felul de imprevizibilitati legate de constructori neseriosi, oameni care au venit sa faca bani, nu constructii."

Vor fi reluate lucrarile la centuri si pasaje din Timisoara, Arad, Sacuieni, Carei si Suceava, unele incepute in urma cu 9 ani.

La Timisoara de exemplu, in 2008, autoritatile au decis construirea centurii de sud a orasului, un drum de 25 de kilometri. Dupa ce au comandat studiul de fezabilitate, proiectul s-a blocat. L-au reluat in 2011, dar l-au oprit din nou. Lucrarea va fi reluata si are termen de finalizare 2019.

Simion Horatiu, director DRPD Timisoara: "Aceste proiecte nu mai corespund la aceasta ora datorita normativelor noi aparute din punct de vedere al imbracamintilor rutiere si a sigurantei rutiere, se impune o noua revizie a acestei documentatii. "

La Suceava, in 2009, autoritatile au aprobat constructia unei variante de ocolire a orasului, pe care au impartit-o in trei. Cateva luni mai tarziu, contractul a fost reziliat.

Ovidiu Laicu, director DRPD Iasi: "Din cauza unor constructori mai putin seriosi, mai putin pregatiti sau mai putin interesati, noi am reziliat contractul fara a face vreun tronson. "

Reprezentantii Companiei Nationale de Drumuri sustin ca vor executa aceste lucrari cu angajatii si echipamentele lor, cu bani de la stat si de la Uniunea Europeana. Asa cum au facut, de exemplu, bucata de autostrada Orastie Sibiu, terminata in 3 luni.

Compania va incepe si proiecte noi, cum ar fi sensuri giratorii in trei puncte negre de pe DN1, unde s-au produs multe accidente.

Ce a aparut pe un drum din Marea Britanie, dupa o ploaie. Strada a fost inchisa pe ambele sensuri de mers. VIDEO
Ce a aparut pe un drum din Marea Britanie, dupa o ploaie. Strada a fost inchisa pe ambele sensuri de mers. VIDEO
VIDEO PROTVPLUS.RO
ro-alert, testare, sistem de avertizare a populatiei,
Sistemul RO-Alert, folosit pentru prima dată în cazul unui dezastru real. Ce mesaj a trimis IGSU
Incendiu uriaş în Târgovişte. Pompierii au cerut ajutor de la Bucureşti
Ce se va construi în locul celebrului Magazin București. Lucrarea va costa 6 milioane €
Cât au plătit cei 15000 de cetățeni moldoveni pentru a primi viză de flotant la 3 adrese din București
Ținuta purtată de Carmen Iohannis la ziua prințului Charles. Cât a costat rochia
Un inspector Antidrog a sărit pe geam în timp ce era audiat pentru un furt
militari romani
Eroii Armatei Române, lăsaţi fără pensii. "Ne-au dat afară fără nimic"
Gest disperat al unui şofer de troleibuz, exasperat de gropile din Târgu Jiu
Mecanic de locomotivă devenit erou. Ce a făcut când 2 urși au apărut în fața trenului
Un fotograf din Timișoara chema minore la petreceri în casa sa, apoi le droga. Cum s-a aflat totul
Avertisment înainte de Black Friday 2018. La ce trebuie să fie atenți cei care vor să beneficieze de reduceri
Situaţie halucinantă în judeţul Dâmboviţa. Localitatea care nu are nicio trecere de pietoni