Serviciile de care românii pot beneficia direct de acasă. De la cosmetică la orice fel de reparații
De la manichiură sau cafea proaspăt-prăjită până la reparații de orice fel. De toate aceste servicii puteți beneficia mai ușor direct acasă.
În lunile de izolare, în România s-au dezvolatat mai multe platforme care intermediază relația dintre clienți și profesioniștii din diverse domenii.
Prețurile sunt puțin mai mari, însă cei care se tem să meargă în locuri aglomerate, sunt comozi sau nu au timp preferă să plătească.
Alegeri 2024
15:07
BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui
14:21
Câți bani vor câștiga membrii secțiilor de votare la alegeriile parlamentare și prezidențiale. Sumele pe care le vor încasa
12:32
Cine poate deveni președintele României. Ce prevede Constituția
11:25
Cum și unde pot vota românii la alegerile prezidențiale. Ce trebuie să ai la tine când mergi la secția de vot
Alexandra lucrează în cercetare, este mereu pe fugă și ajunge destul de greu la salon. Așa că preferă să cheme un specialist acasă.
Alexandra Cojocaru, clientă: „Am simțit nevoia unui astfel de serviciu de foarte mult timp. Pentru mine ca să mă duc la salon, dacă nu era salonul lângă birou și lângă casă înseamnă trei ore cu totul”
Și nu este singura. Raluca și Daniela, colege în anul II de facultate, au văzut după lunile de izolare cum cererea a crescut, așa că au lansat o platformă de servicii de înfrumusețare la domiciliu. Clienții se pot programa oricând pentru manichiură, pedichiură, masaj sau machiaj la domiciliu.
Raluca Enache, fondator platformă de înfrumusețare: „În principal prețurile sunt puțin mai mari decât la salon. Le-am setat în funcție de prețurile pe care le aveau profesionistele de pe platformă”
Daniela Pădurariu, fondator platformă de înfrumusețare: „Plănuim până la sfârșitul verii să avem toate sectoarele din București, iar în 2021 plănuim să ne extindem național”
Și platformele online care oferă servicii de reparații s-au dezvoltat în ultima vreme. Clienții găsesc rapid cel mai apropiat instalator sau electrician atunci când au o problemă.
De exemplu, o aplicație intermediază relația dintre cerere și ofertă. În aplicație, clientul descrie problema, iar meșterul îi bate la ușă.
Pe aplicație sunt înscriși peste 1.400 de electricieni, instalatori sau specialiști în amenajări interioare.
Toate plățile se fac exclusiv online, iar meșterii sunt acreditați. Serviciile sunt disponibile doar în București, dar se vor extinde în scurt timp și în Cluj Napoca. În plus, inițiatorul aplicației are în plan să dezvolte și alte servicii.