Șeful Transporturilor vrea să descongestioneze traficul de pe Valea Prahovei inclusiv prin folosirea unui drum forestier
Ministerul Transporturilor a identificat mai multe soluţii pentru decongestionarea traficului pe Valea Prahovei, până la finalizarea autostrăzii Comarnic - Braşov, informează Radio România Actualități.
Ministrul Lucian Bode a explicat, la RRA, că este vorba de reabilitarea unor drumuri judeţene şi de folosirea unui drum forestier, ceea ce însemnă mai mult de 70 de kilometri de traseu alternativ la DN1.
Lucian Bode: "Cred că drumul judeţean Câmpina-Valea Doftanei-limită cu Braşovul-Săcele, 61 de kilometri de drum judeţean, poate fi reabilitat printr-o intervenţie a statului, finanţare de la Ministerul Dezvoltării, şi avem o variantă alternativă. De asemenea, la Sinaia avem un drum paralel cu drumul naţional, identificat de autorităţile locale, şi acolo putem să îl reabilităm şi salvăm câţiva kilometri. În zona Azuga am identificat un drum forestier, care poate fi folosit ca şi rută alternativă, iar cele două variante ocolitoare, Comarnic şi Buşteni, ele sunt deja prinse în Master Plan."
Într-un interviu recent acordat Hotnews, premierul Ludovic Orban a declarat că Guvernul va propune o soluție oficială de finanțare a autostrăzii Comarnic-Brașov, care să nu fie, însă, prin parteneriat public-privat.
Știrea integrală poate fi citită pe Radio România Actualități.