Realitate augmentată la muzeu. Este proiectul elevilor colegiului Economic "Pintea Viteazul"
Cu ajutorul realității augmentate sau prin jocul de roluri, o vizită la muzeu poate deveni mult mai interesantă. Și mai educativă!
O vizită la muzeu nu mai înseamnă doar să privești și să asculți. Ci și să te implici. Sunt metode noi de învățare, puse în practică de profesori și elevi de la un colegiu maramureșan.
„Între preocupările de bază, dacii au dat o deosebită importantă creșterii oilor și am ajuns să avem și lână războaiele de țesut erau nelipsite iarnă din casele maramureșenilor…"
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
„După ce pădurarii tăiau lemnul, trebuia dus în sat pentru a fi prelucrat, una dintre unelte era joagărul, acum voi face o demonstrație, dacă vrea cineva să încerce vă invit. Tu, tu și tu, veniți la joagăr!"
Acestea sunt fragmente din materialul educativ realizat de elevi.
Colegiul Economic "Pintea Viteazul" din Cavnic se află printre cele cinci școli europene care au dezvoltat aşa-numitele kituri pedagogice.
Claudia Stoica, profesoară la Colegiul Economic "Pintea Viteazul": „Am valorificat diverse metode pe care muzeele și orașele nu le pun în practică, metode atractive pentru elevi, printre care escape room, tur virtual, realitate augmentată și metode care pot fi puse în practică și la școală".
Fiecare kit conține tururi ghidate, interactive, în muzee și localități. De la colegiul din Cavnic au fost implicați în proiect 50 de elevi.
Alexandru Nan, elev: „M-a ajutat felul în care m-a făcut să mă deschid mai bine, consider ghidajul turistic că pe a doua variantă pentru profesia mea de viitor”
Roxana Dezsi, elevă: „De obicei vizitele pot fi plictisitoare, depinde de muzee, prin acest proiect, acele muzee vizitate de elevii străini nu au fost chiar atât de plictisitoare, noi ajustăm în așa fel încât să fie mai interactive pentru ei.”
Acesta este al patrulea proiect Erasmus în care sunt implicați profesori și elevi de la Colegiul Economic din Cavnic.