Protectia Consumatorului Brasov s-a "stricat". Motivul pentru care nu raspunde nimeni la telefon sau la mailuri
Daca locuiti in centrul tarii si vreti sa va plangeti de ceva la protectia consumatorului, luati-va gandul. Institutia nu poate fi contactata nici la telefon, nici prin email.
Alimente stricate, aparate defecte, servicii proaste - nu puteti reclama nici una dintre aceste situatii in judetele Brasov, Sibiu, Mures, Alba, Harghita sau Covasna decat daca va duceti personal la sediul OPC. Telefoanele nu functioneaza iar daca sunati robotul telefonic va anunta ca “Momentan, accesul catre acest numar este limitat”.
Sorin Susanu, seful CJPC Brasov: “Problema cea mai grava este ca acest mesaj il aud cei care incearca sa ne contacteze pe mine sau pe ceilalti colegi, poate cu o problema urgenta si delicata”.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Daca ati trimis recent o reclamatie prin e-mail, comisarii nu au cum s-o citeasca. Si nici sa raspunda la plangerile mai vechi nu pot! Fara Internet, angajatii ANPC nu pot descarca reclamatiile primite online si nici nu pot scoate informatii de spre firme.
Monica Chelban, jurist CJPC Brasov: “Nu putem intra in mail-ul de serviciu de saptamana trecuta, deci intram in ce a venit pana saptamana trecuta. Sunt aici teancuri de reclamatii de saptamana trecuta la care nu avem cum sa trimitem raspunsuri”.
Comisariatul regional ar avea nevoie de 40.000 de lei pe luna pentru a functiona, dar seful institutiei spune ca de trei luni nu a mai primit bani. Asa ca nu a putut plati nicio utilitate si nu mai are acces la telefon sau Internet. In curand va ramane si fara curent.
Presedintele ANPC, Marius Alexandru Dunca, pare suprins de situatie. Are dovezi ca a trimis centrului regional, in luna iunie, 70.000 de lei, destul pentru a achita utilitatile. ”Eu am dispus un control sa vedem ce s-a facut cu acesti bani, de ce nu s-au platit facturile la utilitati”, spune Dunca.
Pana cand se va stabili cine pe cine sicaneaza in interiorul institutiei, cei care au de suferit sunt consumatorii. Ghinionistii care cumpara un produs defect sau alterat nu au cui sa se planga.
Sursa: Pro TV
Etichete: anpc, inspectie, facturi, produse, protectia consumatorului, comisari, utilitati,
Dată publicare:
29-07-2015 17:27