Măsuri în magazine pentru a reduce riscurile. Hârtia igienică, primul produs epuizat
În ultimele zile, magazinele au fost prima țintă a românilor, şi în felul acesta, clienţii s-au înmulţit cu o treime.
Tocmai de aceea, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor, împreună cu reprezentanţii reţelelor comerciale, au stabilit măsuri suplimentare de prevenţie. În magazine ar trebui să existe soluţii de dezinfectat mâinile, iar la case sunt marcate distanţe între cumpărători. Deciziile vin la pachet cu asigurări că stocurile de alimente de bază nu reprezintă o problemă.
Într-unul din magazine, clienţii intră în grupuri de câte 30 de persoane pentru a preveni aglomeraţia. Timpul de aşteptare este de câteva minute.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
E adevărat că atunci când ajung înăuntru clienţii găsesc în unele locuri rafturi goale. Cel mai greu găsesc hârtie igienică, săpun şi soluţii de dezinfectat, dar şi unele alimente sau chiar carne. Nu este însă o problemă permanentă, ne asigură reprezentanţii marilor reţele comerciale. Stocurile diferă de la un magazin la altul.
Pentru protecţia celor care merg la cumpărături, inspectorii ANPC au stabilit împreună cu reprezentanţii Asociației Marilor Rețele Comerciale din România un set de recomandări.
Cărucioarele, benzile, casele de marcat sau terminalele bancare trebuie dezinfectate constant. Recomandări sunt şi pentru clienţii care sunt îndemânaţi să evite cumpărăturile la ore de vârf şi să meargă la magazinele mici, din cartier, pentru a nu folosi mijloacele de transport în comun.
Inspectorii ANPC vor monitoriza atent cum se aplică măsurile de igienă în magazine.