„Cred că sunt mai mulți sâni, niște burți”. Mamaia încearcă din nou să își aleagă un logo cu care să atragă turiștii
Mamaia, cea mai mare stațiune de pe litoralul românesc, își caută un logo și un slogan cu care să atragă turiști.
Este a doua încercare pe care o face după ce, anul trecut, 20.000 de euro s-au dus pe o reprezentare grafică scumpă, care nu a putut fi utilizată pentru că fusese luată de pe internet și o mai foloseau și alții. Acum au fost primite peste o sută de propuneri și românii sunt invitați să o aleagă pe cea mai bună.
11 compoziții grafice au rămas în competiția în urma căreia va fi ales logo-ul cu care ar urma să se promoveze stațiunea Mamaia. Fiecare este însoțit și de un slogan. „Valuri de fericire”, spune unul dintre ele, dar desenul pe care îl însoțește stârnește imaginația oamenilor.
Bărbat: „Cred că sunt mai mulți sâni, niște burți...”
Pe stradă, nici celelalte logo-uri nu au primit multe aprecieri pozitive.
Bărbat: „Majoritatea par făcute de un copil de zece ani care s-a apucat acum să folosească Paint-ul”.
Trecător: „Nu mi se pare că au treabă cu plaja, cu marea, cu nimic din ce reprezintă stațiunea Mamaia”.
Votul se desfășoară, însă, pe internet. Până pe 26 februarie, orice român poate alege pe concurslogomamaia.ro logo-ul și sloganul preferat pentru Mamaia.
Cu sloganul „Trăiește-ți vara”, despre care recunoaște că nu este creația lui...
Cătălin Popa, participantul concursului: „Este o emisiune care a fost a lui Cabral, dacă nu mă înșel”.
Cătălin Popa speră să câștige competiția și premiul de cinci mii de euro. În logo-ul lui...
Cătălin Popa, participantul concursului: „E vorba de niște vibrații, niște senzații”.
Vibrațiile au fost, de altfel, cerința Organizației de Management al Destinației Mamaia - Constanța care încearcă acum, pentru a două oară, să găsească un logo pentru stațiune.
Mihai Bârsan, președintele Consiliului de Brand din Ministerul Turismului: „În brief-ul de creație se vorbește despre o anumită vibrație a stațiunii Mamaia, despre ideea de distracție de vară”.
Total greșit, spun unii specialiști în publicitate.
Mihai Ene, directorul de creație al unei agenții de publicitate: „Mamaia, în prezent, este un cartier de blocuri și noi arătăm într-un logo mare soare și umbreluțe. Păi, asta oferim noi turiștilor”.
Prima încercare de a găsi un logo pentru Mamaia a avut loc anul trecut și a costat aproape 20.000 de euro. Sigla propusă s-a dovedit a fi asemănătoare cu a unui complex rezidențial din Spania, așa că s-a renunțat la ea la doar o zi după ce a fost prezentată.
Logo-ul câștigător al stațiunii Mamaia urmează să fie anunțat pe 18 martie de un juriu, care va analiza primele trei propuneri rezultate din votul românilor.
George Măndilă, președintele OMD Mamaia: „Dacă cineva a plagiat sau s-a inspirat, acum poate fi scos la suprafață”.
Anul acest, cheltuiala cu alegerea unui logo pentru stațiunea Mamaia este de 15.000 de euro.