În weekendul din Ajunul Crăciunului, Singur Acasă 2: Pierdut în New York și Las Fierbinți, în topul preferințelor
De Crăciun, telespectatorii au trăit bucuria sărbătorilor la PRO TV!
Românii au ales să își petreacă weekendul din Ajunul Crăciunului cu unul dintre cele mai iubite filme din istorie, Singur Acasă 2: Pierdut în New York, și cu un episod special din cel mai îndrăgit serial românesc, Las Fierbinți. Producțiile i-au ținut pe cei de acasă în fața televizoarelor.
Sâmbătă, 23 decembrie, de la ora 20:00, telespectatorii au putut urmări Singur Acasă 2: Pierdut în New York. Familia McCallister a planificat o nouă plecare cu ocazia sărbătorilor de iarnă, de data aceasta în Florida. Kevin a ajuns, din greșeală, într-un alt avion, cu destinația... New York! Ieșit la o plimbare prin marele oraș, copilul a dat nas în nas cu hoții pe care i-a înfruntat în primul film din seria Singur Acasă. Cei doi tâlhari au fost dornici de răzbunare și de a produce un nou jaf, însă Kevin le-a venit de hac și această dată.
Filmul Singur Acasă 2: Pierdut în New York a fost lider incontestabil de audiență, în intervalul orar 19:58 – 22:28. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 14.0 puncte de rating și 41.7% cotă de piață, cifre de peste trei ori mai mari față de locul 2, care avea doar 4.0 puncte de audiență și 12.0% share. De-a lungul difuzării, peste 2.3 milioane de români s-au bucurat, în fiecare minut, de pățaniile lui Kevin McCallister, iar în minutul de maximă audiență, la 21:07, peste 2.6 milioane de telespectatori erau cu ochii pe PRO TV.
În Ajunul Crăciunului, de la ora 20:00, românii s-au bucurat de o ediție specială din cel mai iubit serial de comedie din țară, în care Bobiță a fost foarte supărat pe Vasile: „Mă pui în ziua de Crăciun să alerg de nebun pe toate străzile!”. Însă primarul a avut un motiv întemeiat pentru deranjul produs: „Tu mai ții minte când am luat banii ăia mulți de la județ ca să facem Muzeul de Istorie Națională? Noi l-am făcut? Nu l-am făcut, dar banii i-am luat. Și am și păpat. Și eu, și tu. Pe scurt, pe concluzie... s-a aflat!”, i-a explicat acesta lui Bobiță.
Episodul special din Las Fierbinți a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 19:58 – 22:03. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 10.3 puncte de rating și 34.5% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 3.1 puncte de audiență și 10.4% share. De-a lungul difuzării, aproape 2 milioane de români au trăit comedia la cele mai înalte cote, iar în minutul de aur, la ora 20:35, peste 2.2 milioane de telespectatori erau în fața televizoarelor.