Hartia igienica dispare din toaletele trenurilor in zece minute, iar sapunul intr-o ora

tren

Hartia igienica dispare din toaletele trenurilor in aproximativ zece minute de la momentul in care a fost pusa, in timp ce sapunul este mai putin tentant si rezista chiar si o ora, afirma reprezentantii companiei feroviare Transferoviar Calatori.

"Cand intram pe o ruta noua, destul de multi calatori, care pana atunci circulasera cu operatorul feroviar de stat, incearca sa dea spaga controlorului. Apucaturile cu care vin sunt clare, incearca sa mearga fara bilet. Cand deschidem o noua ruta se fura perdele, iar unii calatori scriu pe pereti si mananca seminte. Oamenii isi schimba comportamentul cand vad ca au altfel de conditii si cand li se atrage atentia", a declarat agentiei MEDIAFAX Dumitru Barbacuti, directorul general al Transferoviar Calatori (TFC), parte a Transferoviar Grup (TFG).

El spune ca pe anumite rute, societatea pe care o conduce are contracte cu firme de paza.

"In general, oamenii respecta curatenia. Am reusit in anumite automotoare sa montam sisteme de supraveghere video. Mai dispar din cand in cand perdele, mai ales pe sectia Oltenita, dar si cosuri de gunoi. Avem probleme cu cei care asculta muzica data tare. Am reusit sa eliminam mancatul de seminte si fumatul in tren. in schimb, hartia igienica si sapunul din toalete se fura in continuare, pentru ca nu poti sta la usa WC-ului si nici sa montezi camere video. In toaleta, fiind singuri, ori fumeaza, ori sustrag hartia igienica si sapunul", a adaugat directorul firmei.

Acesta a mai spus ca la plecarea pe fiecare ruta a unui tren de calatori, hartia igienica dispare in medie in maxim zece minute, iar sapunul in aproximativ o ora.

Citește și
CFR
Reteaua "nasilor" din CFR. Drumul banilor de la calatorii fara bilet la chioscurile din Gara de Nord
Pedeapsa primită de doctorița din Suceava judecată pentru că a luat mită de la 280 de pacienți bolnavi de cancer în 20 de zile

Trenurile private au recastigat calatori care optasera deja sa mearga cu masina proprie sau cu microbuzul.

"In mare parte avem un trafic foarte mare de elevi, care ar fi stat altfel in gazda. In zona Buzaului, Oltenitei sau la Galati avem trenuri care ajung in orase in jurul orei 7:00 si sunt pline de elevi. Stateau in gazda pentru ca nu aveau trenuri potrivite pentru a ajunge la scoala si a se intoarce acasa. Acum platesc mult mai putin la tren decat la gazda", a afirmat Barbacuti.

Firma opereaza pe 11 rute si face aproximativ 7.000 de kilometri pe zi, in medie. TFC are 23 de automotoare, care cumuleaza 4.500 de locuri si peste 600 de angajati.

Transferoviar Grup a fost infiintat in anul 2003 ca operator feroviar de marfa. Incepand cu 2010, TFG a devenit si operator feroviar de calatori, dar si gestionar de infrastructura feroviara, inregistrand o cifra de afaceri din transportul de calatori de 14 milioane de lei.

Incepand cu luna mai 2011, Transferoviar Calatori (TFC) a preluat activitatea de transport feroviar de calatori de la TFG, si a avut o cifra de afaceri de 46 de milioane de lei. In anul 2012 TFC a avut afaceri de aproximativ 56 de milioane de lei, iar pentru anul in curs estimeaza un rulaj de 66 milioane de lei.

TFG este detinut de omul de afaceri Mitica Calin, proprietarul fabricii Remarul 16 Februarie din Cluj-Napoca.

Articol recomandat de sport.ro
VIDEO Moment șocant în baschet! I-a dat un pumn unui fan chiar în timpul meciului cu Lakers
VIDEO Moment șocant în baschet! I-a dat un pumn unui fan chiar în timpul meciului cu Lakers
Citește și...
Cum a aratat un tren Suceava - Bucuresti, dupa ce CFR a vandut mai multe bilete pentru acelasi loc
Cum a aratat un tren Suceava - Bucuresti, dupa ce CFR a vandut mai multe bilete pentru acelasi loc

Chiar daca mai e putin pana la noaptea dintre ani, si duminica au fost oameni pe drumuri spre casa sau spre locurile in care vor petrece Revelionul.

Reteaua
Reteaua "nasilor" din CFR. Drumul banilor de la calatorii fara bilet la chioscurile din Gara de Nord

In dosarul de coruptie din cadrul CFR Calatori, prejudiciul este de 200 de milioane de lei. Conductorii de tren luau bani de la calatorii care circulau fara bilet, iar transferul banilor de la conductori catre superiorii lor se facea in toaletele trenurilor.

Calatorii care urca in tren fara bilet ar putea fi obligati la munca in folosul comunitatii
Calatorii care urca in tren fara bilet ar putea fi obligati la munca in folosul comunitatii

CFR se gandeste sa-i puna la munca pe calatorii prinsi fara bilet. Compania a initiat un proiect de lege, prin care primariile vor putea cere instantelor sa ii oblige la munca in folosul comunitatii pe cei care nu isi platesc amenzile.

Recomandări
Cine sunt politicienii cu dosare penale care candidează la alegerile locale. La Iași, primarul Mihai Chirica are 4 dosare
Cine sunt politicienii cu dosare penale care candidează la alegerile locale. La Iași, primarul Mihai Chirica are 4 dosare

Acuzațiile procurorilor și dosarele penale întocmite pe numele lor nu îi țin pe politicieni departe de funcții. 

Situație de urgență în Slănic Prahova, după surparea străzii din centru. Localitatea stă pe un uriaș zăcământ de sare
Situație de urgență în Slănic Prahova, după surparea străzii din centru. Localitatea stă pe un uriaș zăcământ de sare

Este alertă în Slănic Prahova, după ce o stradă din centrul orașului a început să se surpe. Zeci de oameni din blocurile din apropiere au fost evacuați, iar circulația în zonă este oprită.

STENOGRAME din cazul discipolului lui Bivolaru. Cum și-a mințit o victimă că a salvat-o de la moarte deblocând o chakră
STENOGRAME din cazul discipolului lui Bivolaru. Cum și-a mințit o victimă că a salvat-o de la moarte deblocând o chakră

Un instructor de yoga din București, considerat discipol al lui Gregorian Bivolaru, este acuzat fapte grave.