Cum au devenit urşii scuza pentru neterminarea autostrăzii A1. Finanţarea UE nerambursabilă ar fi acoperit 85% din costuri
Au trecut aproape 10 ani în care Ministerul Transporturilor și Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) nu au reușit să construiască singura secțiune lipsă din A1 Sibiu-Nădlac.
Este vorba despre cei nouă kilometri de autostradă dintre Margina și Holdea.
Asta în ciuda faptului că finanţarea europeană nerambursabilă ar fi acoperit 85% din costuri, prin Programul Operațional Infrastructura Mare, 2014-2020, potrivit PressHUB.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
În vara anului 2013, CNAIR a anunţat că a semnat contractul pentru lotul 2 al autostrăzii A1, Lugoj-Deva (între km 26 şi 56), cu asocierea dintre companiile italiene Salini Impregilo SpA şi SECOL (Societa Edile Construzioni e Lavori şi Societa Edile Construzioni Opere e Lavori). Contractul prevedea șase luni pentru proiectare şi doi ani pentru execuție.
Cum au devenit urşii scuza pentru incompetenţa autorităţilor pe autostrada A1, aflați pe PressHUB, AICI.
Sursa: PressHUB
Etichete: Sibiu, autostrada, A1, nadlac, fonduri europene,
Dată publicare:
01-07-2022 16:20