Capcanele imposibil de evitat pentru soferii din Capitala.Gropi de aproape 50cm,uitate de autoritati
Culmea soferiei este sa dai totusi in gropi, oricat de atent ai fi la volan. Se intampla in Bucuresti, oras in care asfaltul fara cratere ar fi ca primavara fara ghiocei.
Apar cam in acelasi timp, insa spre deosebire de gingasele flori, gropile distrug, pe langa sistemul de directie al masinilor, si nervii proprietarilor.
Si ca de fiecare data, autoritatile promit reparatii, dar... cand o sa se mai incalzeasca vremea, nu acum!
Inca doua, trei astfel de lovituri si masina este buna de dus in service. Nici cei pe care providenta i-a ferit de astfel de ghinioane nu sunt mai linistiti. Chiar si la o viteza mai mica, autoturismul are de suferit. Ca sa ne convingem, montam o camera.
In momentul in care roata trece prin santurile din carosabil, sistemul de directie suporta socuri puternice care ulterior se propaga in buzunarele noastre.
"Am avut de suferit, am dat pe un capat de bara 1500 de lei. In fiecare an portiunea asta tot timpul este, bataie de joc. Bataie de joc. Daca puteti sa le transmiteti puncte, punctele noastre tuturor celor de la autostrazi.", spune un sofer.
"Astia ne iau banii, noi ne rupem masinile.", a declarat, nemultumit, un alt sofer din Bucuresti.
Iar in unele cazuri nu mai putem sa vorbim doar de niste gropi in asfalt.
"Aceasta groapa persista de 2 luni. O stiu ca am luat-o in roata. Cred ca are 30, 40 cm adancime. Ea a fost mai mica la inceput, dupa aceea a evoluat enorm.", a spus un alt sofer.
Mai exact are 30 de centimetri adancime, 20 latime si o jumatate de metru in lungime.
Autoritatile sustin ca vor incepe reparatiile cand temperatura de afara va urca macar pina la 7 grade. Cel putin asta prevede legea. Pana atunci, trebuie sa se pregateasca sa-i despagubeasca pe soferii care si-au distrus masinile. Mai mult, primaria sustine ca va pedepsi firmele care au asfaltat prost soselele.