Nu mai avem fabrici si uzine,dar folosim molozul rezultat dupa demolare la constructia de autostrazi
Nu mai avem fabrici si uzine, dar macar am reusit sa gasim in sfarsit o intrebuintare pentru ruinele si molozul lasat in urma dupa demolarea lor.
La Hunedoara, constructorul tronsonului de autostrada Deva-Orastie a macinat cladirile lasate in paragina ale fostului combinat siderurgic si le-a amestecat cu muntii de zgura de langa, iar acum foloseste totul pentru constructia soselei de viteza.
Combinatul de la Hunedoara functiona la capacitate maxima, la inceputul anilor '90, producea milioane de tone de otel si tinea in spate mii de angajati. In jurul lui s-a dezvoltat tot orasul.
Alegeri 2024
21:03
Reacția lui Simion după Kievul a dezvăluit de ce nu are voie în Ucraina. Liderul AUR, apel către serviciile secrete
20:15
Document. Motivul pentru care George Simion a fost interzis în Ucraina. Guvernul României a publicat răspunsul Kievului
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
Dupa Revolutie a fost privatizat. Rand pe rand, intai turnurile, apoi cladirile au fost demolate si vandute la fier vechi.
Doar muntii de zgura au mai ramas din fabrica. Stateau de cativa ani fara niciun folos. Recent autoritatile au luat decizia ca din cenusa fostului combinat sa se construiasca cei 37 de kilometri de autostrada dintre Deva si Orastie, care fac parte din coridurul IV pan european Nadlac - Constanta.
Fostii angajati ai combinatului sunt incantati de idee.
Reprezentantii firmei constructoare promit ca vor termina bucata de autostrada pana la sfarsitul anului, cu 2 luni mai devreme decat era precizat in contract.