A explodat cererea de pijamale. Ce modele sunt la modă în pandemie

×
Codul embed a fost copiat

Anul acesta se poartă pijamalele. Dincolo de glumă, sunt produsele de îmbrăcăminte care au avut cel mai mare succes, de la declanşarea pandemiei.

Cum restricţiile au condus la limitarea deplasărilor şi la munca de acasă, cererea pentru îmbrăcămintea de interior a crescut şi cu 143%. Iar acum, de sărbători, când încă nu ştim foarte clar cum vom petrece Crăciunul şi Revelion, tot pijamalele se dovedesc a fi cel mai la îndemână cadou.

Aura şi Alexandra cos pijamale din bumbac într-un atelier din satul Slon - Prahova.

Aura, proprietar atelier: „Cele mai vândute produse ale noastre sunt pijamalele, iar cele crăciunistice sunt pe departe în top. Noi avem cămaşa care poate fi purtată atât pe post de pijama cât şi ziua. Apropo de tendinţe: pijamalele cu buzunare sunt top top. Și apropo de o altă tendinţă pe care am observat-o, sunt pijamalele personalizate cu monogramă sau cu nume, sau cu un mesaj cute."

Tinerele antreprenoare recunosc că odată cu tendinţa de mutare a biroului acasă, tot mai multe cliente le cer pijamale care nu arată tocmai a unei ţinute de somn ci sunt potrivite chiar şi pentru videoconferinţe.

Citește și
E incredibil ce au ajuns să vândă companiile aeriene pentru a face rost de bani: de la alune, la călătorii spre nicăieri
E incredibil ce au ajuns să vândă companiile aeriene pentru a face rost de bani: de la pijamale, la călătorii spre nicăieri
Prima reacție de la Moscova, după ce Joe Biden le-a dat voie ucrainenilor să atace Rusia cu rachete americane cu rază lungă de acțiune

Alexandra, proprietar atelier: „Ne scriu clientele şi ne spun că îşi doresc o pijama care să aibă o culoare mai tare, ca să se vadă mai bine pe ... să nu se vadă că e pijama. Asta ne spun într-un fel sau altul. Au venit cliente care ne-au zis efectiv că îşi doresc să aibă nişte pijamale noi, simt că au nevoie de nişte pijamale noi pentru petrec mai mult timp în casă. “

Alexandra, clientă: „De când e cu pandemia aceasta din martie, am simţit nevoia să investesc mai mult în haine de casă, să spunem aşa, decât în haine de mers la birou. Pantalonii au buzunare, ceea ce mi se pare foarte cool pentru că şi acasă avem de pus lucruri în buzunare, nu? De ce să nu-ţi iei telefonul după tine?“

Alte zeci de mii de pijamale pleacă în întreaga ţară dintr-o fabrică din Târgu-Neamţ.

Florin Cucu este directorul general al fabricii. Recunoaşte că vânzările online i-au salvat afacerea

Florin Cucu, director fabrica de pijamale: „Este cea mai bună perioadă în vânzările de pijamale şi îmbrăcăminte de casă, şi anul ăsta, oarecum din 2 motive. Unul că vine sezonul de final de an şi toată lumea cumpără pijama - e un cadou foarte util şi facil, şi un al doilea motiv specific acestui an e evident datorită acestei pandemii care ne forţează să stăm mai mult în case."

Pijamalele conduc în topul ţinutelor comandate în timpul pandemiei de coronavirus nu doar în România, ci la nivel mondial.

Un studiu efectuat de Adobe Analytics arată că pijamalele sunt la mare căutare, iar vânzările în online au crescut cu 143% pentru aceste produse. Iar acum, în luna decembrie, pare că ţinutele lejere de purtat în casă sunt cadourile preferate“

Costul mediu al unei ţinute lejere este de 100 de lei, dar în funcţie de material şi de accesorii o pijama poate să coste şi 600 de lei.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Cererea FRF a fost respinsă de UEFA! "Am primit precizarea că nu"
NEWS ALERT Cererea FRF a fost respinsă de UEFA! "Am primit precizarea că nu"
Citește și...
Studiu: Unul din patru britanici nu mai face duş zilnic, iar 14% nu mai folosesc deodorant
Studiu: Unul din patru britanici nu mai face duş zilnic, iar 14% nu mai folosesc deodorant

Lockdown-ul provocat de pandemia de Covid-19 a schimbat obiceiurile oamenilor. Potrivit unui studiu, un sfert dintre britanici admit că nu mai fac zilnic duş sau nu mai folosesc deodorant iar 61% dintre angajaţi şi-au schimbat costumul cu pijamale.

E incredibil ce au ajuns să vândă companiile aeriene pentru a face rost de bani: de la pijamale, la călătorii spre nicăieri
E incredibil ce au ajuns să vândă companiile aeriene pentru a face rost de bani: de la pijamale, la călătorii spre nicăieri

Când vine vorba sa facă bani, nimic nu este exclus pentru companiile aeriene care se confruntă cu cea mai gravă criză din istorie, iar de la alune şi până la pijamale transportatorii aerieni vând orice pentru a putea traversa pandemia de coronavirus.

Cum s-au adaptat designerii vestimentari la pandemie. Afacerile le-au fost puternic afectate
Cum s-au adaptat designerii vestimentari la pandemie. Afacerile le-au fost puternic afectate

Cu afacerile puternic afectate de pandemie, numeroși designeri români s-au văzut nevoiți să se adapteze la aceste vremuri. Nu mai fac rochii de seară pentru ocazii speciale, ci haine sport, măști, tricouri cu mesaje motivaționale, pijamale și nu numai.

Recomandări
Ce averi au candidații la alegerile prezidențiale. De la terenuri și case până la lingouri de aur, bijuterii și tablouri
Ce averi au candidații la alegerile prezidențiale. De la terenuri și case până la lingouri de aur, bijuterii și tablouri

Proprietăţi în ţară şi străinătate, pensii şi salarii consistente, bijuterii, tablouri, lingouri de aur, conturi la bănci din România sau din afară se regăsesc în declaraţiile de avere depuse de candidaţii la alegerile prezidenţiale.

România se pregătește să intre pe piața microcipurilor, dominată de Asia. Cine le va produce în țară
România se pregătește să intre pe piața microcipurilor, dominată de Asia. Cine le va produce în țară

Într-o criză continuă de semiconductori, mai multe universități și companii din România vor să se afirme pe această piață dominată de Asia.

„20 de zile în Mariupol”, o cronică de război neficționalizată premiată cu Oscar, marți la PRO TV
„20 de zile în Mariupol”, o cronică de război neficționalizată premiată cu Oscar, marți la PRO TV

Filmul ucrainean 20 Days in Mariupol, care a fost filmat în interiorul orașului asediat în timpul asaltului forțelor ruse, a câștigat premiul Oscar pentru cel mai bun documentar la ceremonia decernării premiilor Academiei americane de film de anul acesta.