Credeti ca junk food-ul, dulciurile si mezelurile nu va fac rau? Avertismentul medicilor. VIDEO


Ultimul update: Miercuri 06 Martie 2013 00:01
Data publicarii: Miercuri 23 Ianuarie 2013 12:03
Categorie: CSID - Ce se întâmplă, doctore?

Alimentele prajite, dulciurile concentrate, mezelurile si junk food-ul va pot face rau. Studiile arata ca au un impact imediat asupra vaselor de singe.

Credeti ca o singura portie de junk food nu va afecteaza sanatatea? S-ar putea sa va inselati, spune cercetatorii canadieni.

Acestia au descoperit ca acizii grasi saturati din alimente au un impact negativ imediat asupra arterelor.

Specialistii cardiologi iau in calcul doua analize esentiale atunci cand recomanda schimbarea in alimentatie.

Valorile crescute ale grasimilor in sange nu sunt doar consecinta exceselor alimentare.

 "Sunt probleme si ale modului in care ficatul scapa sa spunem, proceseaza aceste grasimi, e si o problema evidenta a aportului exagerat de grasimi, e o problema si a consumului redus si anume a consumului oganismului, in sensul ca avem efort fizic redus", spune medicul specialist.

Nu numai carnea grasa aduce in organism acizi grasi saturati, adica substantele periculoase. Si prajelile in uleiuri care se distrug usor sau alimentele de tip fast food au acelasi efect.

Sfatul specialistilor este sa cititi cu atentie eticheta alimentelor. Acizii grasi saturati se mai gasesc in produse de patiserie, in dulciuri concentrate si in multe dintre mezeluri.

"Cand produsele sunt introduse in baia de ulei atat in suprafata, cat si in interiorul produsului apar o serie de substante foarte nocive organismului. Aceste substante sunt si cele care vor crea si dependenta fata de acel aliment", precizeaza nutritionistul.

Organismul incearca sa metabolizele rapid alimentul ca sa scape de acesti produsi toxici. Iar o parte dintre acestia se depun si pe vasele de singe.

Studiile spun ca la 20 de minute dupa ingerarea unui aliment plin de acizi grasi saturati apare senzatia de foame. Simultan, apare dorinta de a consuma in continuare acelasi aliment.

Concluzia este simpla: incercati sa limitati consumul alimentelor nocive.

Tags: acizi grasi,