"Nu a putut sa spuna nu". Reclama care a revoltat femeile care au fost victime ale unui viol
O reclama starneste controverse in randul femeilor care au fost victime ale unei agresiuni sexuale. Spotul publicitar prezinta o femeie cazuta intr-o toaleta, cu lenjeria intima data jos si insotita de mesajul “Nu a vrut, dar nu a putut sa spuna nu”.
Femeile care au trecut printr-o astfel de experienta sunt de parere ca noua campanie “Liquor Control Board” lasa sa se inteleaga ca victimele sunt vinovate de faptul ca sunt violate.
Reprezentantii campaniei spun ca si-au dorit doar sa atraga atentia asupra consumului excesiv de alcool si a repercursiunilor pe care le-ar putea avea, nici vorba de-a incerca sa dea vina pe persoana agresata.
“In fiecare an in jur de 97.000 de persoane, cu varste cuprinse intre 18 si 24 de ani, sunt victime tocmai din cauza alcoolului consumat in exces”, a declarat purtatorul de cuvant al campaniei.
“Nu pot sa-mi imaginez ce idiot a ales un astfel de mesaj”, a replicat o victima.