PROTV introduce in grila din 2015 cel mai spectaculos reality show din lume, “Sunt celebru, scoate-ma de aici!”

08-12-2014 20:52

Emisiune

PRO TV a achizitionat dreptul de productie si difuzare al formatului “I Am A Celebrity… Get Me Out Of Here!”, reality-show ce a inregistrat un succes rasunator in toate tarile in care a fost difuzat.

Emisiunea va intra in grila PRO TV la inceputul anului 2015 cu titlul “Sunt celebru, scoate-ma de aici!” si va fi difuzata zilnic in prime-time, fiind in primul rand un test de supravietuire pentru 12 vedete care trebuie sa lase deoparte stilul de viata somptuos pentru o experiența extrema in unul dintre cele mai neprimitoare locuri – jungla.

Pentru 21 de zile, vedetele participante vor pleca in Africa de Sud, intr-o tabara amenajata in munti, la peste 400 de km de Johannesburg, intr-o zona total izolata de lumea exterioara. Caștigatorul show-ului va primi titlul de Rege sau Regina a Junglei, iar acesta va fi desemnat in functie de voturile publicului. “Ne dorim sa oferim telespectatorilor un experiment social spectaculos, un nou format de top care va revolutiona televiziunea din Romania. Show-ul promite o experienta intensa, ce va depasi bariera ecranului si va intra zilnic in casele romanilor. Creativitatea este una din valorile principale ale PRO TV, care a inovat intotdeauna, avand atitudine indrazneata si initiativa in tot ceea ce face, iar anul 2015 va fi marcat de noi premiere si show-uri care subliniaza aceste valori”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

In perioada petrecuta in jungla, toti participanții vor fi filmati in permanenta. Vedetele trebuie sa doarma sub cerul liber, sa faca dus folosind cascada din apropiere, sa renunte la orice fel de contact cu lumea exterioara si la tabieturile care de obicei le fac viata atat de placuta.

Ei vor fi nevoiti sa se adapteze conditiilor austere din jungla africana indeplinind sarcini zilnice pentru a-si asigura supravietuirea atat a lor, cat si a celorlalti participanti. Sarcinile zilnice sunt de fapt probe extreme, in care vedetele trebuie sa se confrunte cu cele mai mari fobii ale lor, sa isi depaseasca in general limitele fizice si psihice. Fiecare proba castigata aduce cu sine portii de mancare pentru concurenti, ei avand asigurate doar doua alimente: fasolea si orezul, primite periodic. Vor exista si alte tipuri de probe, mult mai comice, in urma carora se obtin in special delicatese. “PRO TV isi invita telespectatorii la un eveniment special on-air, incarcat de emotii, distractie si surprize.

Acest show este unul din cele mai mari formate de reality, cu multe sezoane de succes apreciate de telespectatori din intreaga lume. PRO TV demonstreaza inca o data curajul de a-si asuma o productie cu un asemenea nivel de complexitate si cu o valoare adaugata ridicata. Avem o echipa de productie formata din adevarati profesionisti, pregatiti sa gestioneze responsabilitatea productiei acestui format de amploare. Mai mult decat un show de televiziune, telespectatorii vor primi divertisment zilnic, distractie, emotie si tensiune”, a declarat Melanie Triebel, Head of Production PRO TV.

Publicul este singurul care hotaraste, prin vot, cine pleaca si cine ramane in show, in functie de preferinte. De asemenea, in primele episoade, tot publicul este cel care voteaza concurentul care indeplineste sarcina zilnica. Pe masura ce show-ul avanseaza, concurentii incep sa fie eliminati, unul singur ramanand castigator si primind titlul de Rege sau Regina a junglei. “I’m A Celebrity… Get Me Out Of Here!” este un format ITV Studios, distribuit international de ITV Studios Global Entertainment. Reality-show-ul a fost lansat in 2002 in Marea Britanie, si apoi preluat cu succes in mai multe tari din Europa, precum Franta, Germania, Ungaria, Norvegia, Suedia, dar si in Statele Unite si India. In fiecare tara in care a fost difuzat a inregistrat rezultate spectaculoase, pozitionandu-se pe primul loc in preferintele publicului.

Despre PRO TV: Lansat in luna decembrie a anului 1995, parte a grupului international de media si divertisment CME, PRO TV este lider de audienta pe piata de televiziune din Romania. Avand ca public tinta adultii cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, din zone urbane, PRO TV are o grila de programe variata, care include filme si seriale internationale de top, precum si o diversitate de productii locale – stiri, show-uri de divertisment si programe de fictiune. Principalele programe ale postului conduc detasat in preferintele romanilor, fapt confirmat de rezultatele de audiența. In 2013, PRO TV a fost desemnat, pentru al IX-lea an consecutiv, canalul de televiziune in care romanii au cea mai mare incredere.

Sursa: Pro TV


VIDEO PROTVPLUS.RO