Moda "lumbersexualilor" nu a prins in Italia. Barbatii apeleaza la serviciile de lux ale frizeriilor
O barba ingrijita sau un obraz fin. Acestea raman preferintele italienilor, intr-o perioada in care moda barbilor stufoase pare sa castige teren in alte parti din lume.
Moda "lumbersexualilor" nu a prins in Italia. Iar pentru domnii care tin la aspect, vizita la frizer nu este completa fara un tratament facial, care sa mentina tenul proaspat cat mai mult timp.
La o frizerie de lux din Roma, clientii isi abandoneaza hainele si se strecoara intr-un halat impecabil, pentru ca firele indepartate sa nu ii insoteasca la plecare. Parul este scurtat, la fel si barba, intrucat italienilor le place sa aiba un aspect ingrijit.
Alegeri 2024
17:07
Alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi, luptă strânsă pentru locul doi - sondaj la comanda USR
21:03
Reacția lui Simion după Kievul a dezvăluit de ce nu are voie în Ucraina. Liderul AUR, apel către serviciile secrete
20:15
Document. Motivul pentru care George Simion a fost interzis în Ucraina. Guvernul României a publicat răspunsul Kievului
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
Prospero Di Vicoli, proprietarul salonului: "La moda sunt barbatii care au grija de ei si care dedica mult timp aspectului lor, pastrand insa aparenta unui look modest, simplu, care nu iese in evidenta."
Frizeria le ofera mai nou clientilor sai si tratamente faciale. In timpul unui masaj, clientul explica importanta vizitei lunare la SPA.
Client: "Nu este vorba de vanitate. Barbatul italian vrea sa placa."
Inainte sa iasa pe usa, clientul primeste la alegere un ceai sau o cafea.
Rasfatul este garantat si la cel mai popular salon pentru domni din Napoli, fondat in 1924. Napoletanilor le place obrazul fin, iar angajatii salonului au propriul lor ritual.
Michele Boellis, proprietarul salonului: "Pregatim pielea cu prosoape calde, apoi urmeaza spuma, iar cand terminam folosim din nou prosoapele calde. Rolul cheie revine, la final, prosoapelor reci, intrucat acestea inchid porii si indeparteaza riscul unor iritatii."
La acest salon, barbieritul costa de la 20 de euro in sus. Cifrele arata ca italienii dau in jur de 3 miliarde de euro pe an pe produse de ingrijire corporala, o suma in crestere, dar totusi de doua ori mai mica decat cea alocata de femei ritualului de infrumusetare.