(P) „Rivals United”: bwin prezintă o campanie majoră la nivel european pentru UEFA EURO 2020. Adaptat de Sportingbet
Turneul unic „Regele Europei”: un milion de euro în premii pentru cele mai bune cinci echipe naționale formate din influenceri și fan.
În timpul sezonului, fanii sunt rivali și atașați cluburilor lor. Însă, începând cu 11 iunie, rivalitățile nu mai contează, deoarece pentru Campionatul European toți pasionații de fotbal au același scop: să-și vadă echipa națională respectivă câștigând. În aceste patru săptămâni, toată lumea stă alături, poartă aceleași tricouri și cântă același imn. Acest contrast – Rivali Uniți (Rivals United) - se află în centrul noii campanii a Sportingbet, un brand al Entain plc. În timp ce motivele campaniei din timpul Campionatului European subliniază entuziasmul comun pentru echipele naționale, înainte și după turneu, acestea sunt rivalitățile cluburilor.
Sportingbet lansează campania în toată Europa. De acum înainte, va rula simultan în Austria, Belgia, Bulgaria, Danemarca, Franța, Germania, Grecia, România și Regatul Unit. Imaginile au fost adaptate pentru fiecare țară și descriu cele mai mari rivalități fotbalistice în culori. Cluburile cu care bwin este partener au susținut filmările. În România, unde bwin nu este prezent, campania este adaptată de Sportingbet. Întregul concept creativ și implementarea acestuia au fost dezvoltate de agenția Kolle Rebbe.
Stephan Heilmann, Managing Director Digital Europe Entain: „Această campanie este o premieră, cu care dorim să stabilim noi standarde în toată Europa: Cu„ Rivals United ” (Rivali Uniți), subliniem ancorarea noastră atât pe piețele locale, cât și în competițiile internaționale într-un mod inovator. Sportingbet lasă din nou terenul fanilor înnebuniți după fotbal, care își susțin echipele cu pasiune. Împreună cu turneul unic „Regele Europei”, în care influencerii și fanii joacă ca o echipă pentru primul loc, arătând valorile brandului Sportingbet: autenticitate, precum și divertisment cu integritate și responsabilitate. "
„Regele Europei”, turneul pentru fani, operatorul de succes de pariuri sportive deschide noi drumuri în cadrul campaniei: de pe 9 iunie până la finala Campionatului European, echipele naționale se vor confrunta. Apoi, este timpul ca fanii fotbalului din România, Austria, Belgia, Bulgaria, Danemarca, Franța, Germania, Grecia și Regatul Unit să „Își aleagă echipa favorită” Cele mai bune cinci echipe împart jackpotul de un milion de euro, cu 500.000 de euro în echipa câștigătoare împărțită în mod egal între toți participanții.
Link către campanie: https://www.youtube.com/watch?v=_2k1OzVcK18
Sportingbet pe facebook: https://www.facebook.com/sportingbet.ro
Despre Sportingbet
Este un operator important de pariuri sportive, cazinouri, jocuri și poker online și pe mobil. A fost înființat în 1998 și achiziționat de Entain în martie 2013. Entain plc (LSE: ENT) (Fost GVC Holdings plc) este o companie FTSE100 și este unul dintre cele mai mari grupuri de pariuri sportive și jocuri din lume.
Număr licență: L1173062W000807
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.