(P) Termoplast, companie de top în producția de tâmplărie PVC, a fost premiată la Gala Campioni în Business
TERMOPLAST, companie de top în producția de tâmplărie PVC, a fost onorată cu premiu la Gala Campioni în Business.
Acest proiect a fost inițiat de către Enterprise Investors, Raiffeisen Bank și PricewaterhouseCoopers România, și reunește o comunitate impresionantă de antreprenori de succes, recunoscând valoarea creată într-un mediu de afaceri adesea complex și imprevizibil.
Alături de alte 11 companii remarcabile, dintre care 3 din zona Moldovei, TERMOPLAST a fost aleasă dintre peste 5000 de firme la nivel național. Acestea sunt selectate de PricewaterhouseCoopers pe baza mai multor criterii, printre care profitul operațional și cifra de afaceri de peste 3 milioane de Euro.
Luând în considerare și profitul net și EBITDA, rentabilitatea comercială, rata solvabilității generale și lichiditatea curentă, precum și evoluția acestor indicatori pe o durată de 3 ani, se ajunge la un numar aproximativ de 200 de companii.
Premiul nu doar confirmă, ci și încurajează spiritul antreprenorial, recunoscând contribuțiile valoroase într-un mediu de afaceri competitiv și fluctuant și reprezintă o confirmare a eforturilor și angajamentului TERMOPLAST pentru excelență și inovație continuă.
Momentul festiv a fost marcat de prezența pe scenă a unor nume de prestigiu precum Bitdefender, Arcadia Policlinic Iași, Farmec S.A. Cluj, Comvex S.A. Constanța, Romanian Business Consult SRL București și Sipex Company S.A. Prahova, toate reprezentând excelența și inovația în domeniul afacerilor.
Compania Termoplast, cu sediul în municipiul Roman, își are rădăcinile adânc ancorate în valorile unui business de familie. Cu o cifră de afaceri în creștere cu 93% in anul 2022, sunt evidente rezultatele efortului depus în cei peste 30 de ani de activitate.
Ca producător complet de tâmplărie PVC, TERMOPLAST se mândrește cu o rețea extinsă de peste 300 de parteneri în toată Europa.
Având la dispoziție 9.000 de metri pătrați pentru spațiile de producție și 40.000 de metri pătrați pentru logistică, compania își propune să-și extindă și să-și consolideze parteneriatele în Europa, vizând să atingă o cifră de afaceri de 30 de milioane de euro până în 2025. La ora actuală, aproximativ 70% din producție ajunge în Europa de Vest, purtând cu mândrie eticheta "Fabricat în România".
Termoplast își definește succesul prin construirea unei companii solide bazate pe valori etice și de business sustenabile. Firma este recunoscută drept un producător responsabil, dedicat calității superioare și esteticii. În centrul acțiunilor sale stă dorința de a continua să ofere tâmplărie la cel mai înalt nivel de calitate tehnică și estetică, menținând o creștere și dezvoltare echilibrate.
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.