(P) ROCAR SION, lider GPL, obține licența cu cea mai mare putere în KW, pentru PRINS eVP

Rocar Sion a susținut testele de emisii și a obținut recertificarea produselor, primind licența pentru cea mai mare putere în kW din România la instalația GPL Prins cu reductor eVP 500.
În perioada Octombrie 2024 - Martie 2025 Rocar Sion a susținut testele de emisii pentru poluare și a urmat procedura de recertificare a produselor sale, obținând licență cu cea mai mare putere în Kw din România pentru instalația GPL Prins cu reductor eVP 500.
Astfel, din 14.03.2025, licența cu numărul 4999 PRINS eVP, dă posibilitatea tuturor service-urilor agreate ROCAR pentru montaj GPL și autorizate de către Registrul Auto Român, să efectueze montaje pentru autoturisme cu nivel de emisii poluante până la Euro 6E și cu o putere cuprinsă între 35Kw până la 594Kw, echivalentul a 796 HP - Cai Putere.
Este licența cu cea mai mare putere în KW de până acum, dând posibilitatea de echipare cu instalație GPL a autoturismelor foarte puternice cum ar fi DODGE RAM TRX 6.2, RAM 5.7 HEMI, RAM 1500 3.0L 540CP/706 Nm. Cererea pentru aceste tipuri de autoturisme cu o putere în kw ridicată a crescut în ultima perioadă în România și datorită dezvoltării sectorului agricol dar și a companiilor de construcții care au nevoie de autoturisme care să poată accesa drumuri anevoiose și pot fi folosite în condiții extreme de utilizare.
În urma testelor de poluare, ROCAR obține pentru toate cele trei licențe 4999 -PRINS eVP, 5000 - PRINS VSI și 5001 - ZAVOLI, posibilitatea de a echipa autoturisme cu un nivel de emisii poluante până la Euro 6E, fiind singurele licențe din România actualizate până la ultimele norme de poluare Euro6 E (EA). Programul de montaj GPL pentru autoturisme noi, inițiat de ROCAR SION în colaborare cu Westport Group va continuă și în 2025, utilizatorii GPL beneficiind de asigurare specială pentru montaj GPL de la 0KM prin Allianz Țiriac. Gama de autoturisme pe care se poate monta GPL fiind din ce în ce mai largă iar în acest an, așteptările pentru vânzarea de autoturisme noi cu GPL, sunt considerabile, pe de o parte datorită lansării noilor tehnologii în domeniu cu ar fi PRINS VSI3 Compact dar și datorită declinului vânzărilor de autoturisme electrice, green dealurile la Nivel European fiind sub semnul întrebării.
Procesul de recertificare a constat în testarea la nivel de poluare a mai multor autoturisme noi cu nivel de emisii poluante Euro 6E și verificarea în amănunt a componenței instalației auto GPL, atât din punct de vedere al montajului dar și privind autorizarea și certificarea fiecărei componente conform regulamentelor Europene în vigoare.
Westport Group și Rocar Sion au alocat resursele necesare atât din punct de vedere ingineresc dar și financiar pentru eleborarea documentației, realizarea montajelor de test și calibrarea autoturismelor cu instalațiile GPL PRINS din Olanda și Instalația GPL ZAVOLI din Italia. Pentru testele de emisii și pentru probele de evaluare de putere au fost folosite autoturisme relativ noi, cu un rulaje de până la 15.000Km.
A fost o reală provocare pentru Echipa Rocar Sion, care timp de 6 luni a răspuns pozitiv tuturor încercărilor. Este o experiență unică în domeniul auto să participi activ în realizarea unui astfel de proiect, în care autoturismele după conversia la GPL, sunt supuse testelor de poluare în vederea verificării și analizării nivelului de emisii, acest lucru având că scop scăderea emisiilor și diminuarea noxelor autovehiculelor.
Suntem încântați să putem oferi utilizatoriilor de instalații auto GPL posibilitatea de a monta pe autoturismele lor echipamente de ultimă generație care corespund ultimelor norme de poluare Euro 6E. Suntem focusați în continuare să introducem pe piața din România instalații auto GPL de calitate prin alegerea minuțioasă a componentelor și prin dezvoltarea infrastructurii de montaj la Nivelul României.
Mulțumim pe această cale furnizorilor noștri Prins din Olanda și Zavoli din Italia pentru suportul acordat în finalizarea acestui proiect și în special Domnului Jasper Van Sambeek, dar și partenerilor noștri din România care au participat activ la finalizarea acestui proiect. Consorțiul ingineresc coordonat de către Dl. Ionică Moraru a inclus nume grele din industria auto din România cum ar fi Gheorghe Hogaș de la Gaz Auto Internațional din Botoșani sau Gereb Levente de la Hinode Harghita.
“Suntem în plină schimbare a domeniului auto la nivel mondial, iar previziunile pentru viitor, includ tot mai mult folosirea combustibililor alternativi pentru o reducere graduală, eficientă și corectă a emisiilor de Carbon și NOX iar GPL-ul joacă un rol important fiind cel mai răspândit combustibil alternativ atât la nivel european dar și mondial. Sunt sigur că pasul următor pentru Uniunea Europeană este să își întărească poziția de lider la nivel inovațional prin companiile existente care au deja o tradiție în domeniul auto GPL și GNC dar și că un promotor al utilizării combustibililor altenativi pe plan mondial, acestea având că scop scăderea emisiilor poluante la autoturisme într-un mod corect.” Silviu Raicea CEO Rocar Sion
Sursa:
Etichete:
Dată publicare:
28-04-2025 10:08
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.