(P) O companie devine mai productivă dacă apelează la un soft Call Center Omnichannel

seo

Comunicarea eficientă cu clienții și fidelizarea acestora sunt esențiale pentru succesul oricărei companii. Trăim în era în care serviciul de customer care trebuie să fie impecabil pentru orice business.

Tocmai de aceea, implementarea unui software Call Center Omnichannel poate aduce beneficii semnificative în acest sens. Un astfel de software, cum este Daktela, nu doar că optimizează modul în care companiile interacționează cu clienții lor, dar și îmbunătățește productivitatea angajaților.

Cum ajută o aplicație Call Center Omnichannel precum Daktela:

Centralizează comunicarea cu clienții

Un Call Center Omnichannel permite centralizarea tuturor canalelor de comunicare într-o singură platformă. Daktela, de exemplu, integrează telefonia, emailul, chatul web, rețelele sociale și alte canale de comunicare într-o singură interfață. Aceasta înseamnă că operatorii nu mai trebuie să jongleze între diferite platforme pentru a răspunde clienților, ceea ce reduce timpul de răspuns și crește eficiența. În același timp, clientul poate alege canalul de comunicare preferat și are siguranța că va primi suportul cerut aproape instantaneu. În acest mod, apelurile telefonice de la clienți sau parteneri, e-mailurile, SMS-urile, mesajele de pe web chat sau rețele sociale sunt integrate în mod clar și ușor într-o singură aplicație, eliminând riscul de a rata sau pierde comunicarea cu aceștia și gestionând simplu rapoartele privind istoricul comunicării.

Citește și
p
(P) 120.000 de copaci plantați în sudul României prin proiectul ”Pădurea de Miere” Nestlé

Automatizează și gestionează eficient taskurile

Funcționalitatea de Helpdesk oferită de Daktela ajută la gestionarea eficientă a cererilor clienților prin automatizarea unor procese și distribuirea inteligentă a taskurilor către operatorii disponibili. Prin utilizarea acestei funcționalități, companiile pot urmări și rezolva mai rapid problemele clienților, ceea ce duce la o creștere a satisfacției acestora. Integrarea unui astfel de sofware în derularea afacerii, optimizează workflow-ul, eliminând blocajele și timpii morți în comunicarea cu clienții.

Interacțiune în timp real prin webchat

Un alt aspect important al productivității este capacitatea de a oferi suport în timp real. Daktela include o funcționalitate de webchat care permite companiilor să interacționeze instantaneu cu vizitatorii site-ului lor. Acest lucru nu doar că îmbunătățește experiența clientului, dar și crește șansele de conversie, transformând vizitatorii în clienți fideli.

Monitorizare și raportare avansată

Pentru a putea îmbunătăți continuu performanța, companiile au nevoie de date precise și relevante. Daktela oferă instrumente avansate de monitorizare și raportare care permit managerilor să analizeze performanța operatorilor, să identifice zonele ce necesită îmbunătățiri și să ia decizii informate. Aceste date pot fi utilizate pentru a optimiza procesele și pentru a crește productivitatea întregii echipe.

Scalabilitate și flexibilitate

Un soft cloud PBX Call Center precum Daktela este extrem de scalabil și flexibil, permițând companiilor să se adapteze rapid la schimbările din piață și să își extindă capacitățile pe măsură ce cresc. Indiferent dacă este vorba despre adăugarea de noi canale de comunicare sau despre creșterea numărului de operatori, Daktela poate fi ajustată pentru a satisface nevoile în continuă schimbare ale companiilor.

Un soft Call Center Omnichannel, cum este Daktela, poate aduce îmbunătățiri semnificative în productivitatea unei companii, indiferent de domeniul de activitate, fie că vorbim de magazine online, companii IT, agenții de turism, transport și logistică, clinici medicale, agenții de asigurări. Prin centralizarea comunicării, automatizarea taskurilor, oferirea de suport în timp real, monitorizarea performantă și flexibilitatea oferită, companiile pot asigura o experiență superioară pentru clienții lor și pot îmbunătăți eficiența operațională. 

„Comunicarea eficientă cu clienții și fidelizarea acestora sunt esențiale pentru succesul oricărei companii. Trăim în era în care serviciul de customer care trebuie să fie impecabil pentru orice business. Tocmai de aceea, implementarea unui software Call Center Omnichannel poate aduce beneficii semnificative în acest sens. Un astfel de software, cum este Daktela, nu doar că optimizează modul în care companiile interacționează cu clienții lor, dar și îmbunătățește productivitatea angajaților. Prin centralizarea comunicării, automatizarea taskurilor și oferirea de suport în timp real, Daktela asigură o experiență superioară pentru clienți și îmbunătățește eficiența operațională. Astfel, companiile pot răspunde mai rapid și mai eficient nevoilor clienților, crescând astfel gradul de satisfacție și loialitate.” – Mihai Nica, Country Manager Daktela România.

Daktela oferă posibilitatea de a testa funcționalitățile software-ului accesând un Demo Gratuit, pe www.daktela.ro, timp de 14 zile, fără abonament.

Articol recomandat de sport.ro
Acuzații grave! Englezii susțin că grupa în care poate ajunge România la Mondial a fost măsluită
Acuzații grave! Englezii susțin că grupa în care poate ajunge România la Mondial a fost măsluită

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) 120.000 de copaci plantați în sudul României prin proiectul ”Pădurea de Miere” Nestlé
(P) 120.000 de copaci plantați în sudul României prin proiectul ”Pădurea de Miere” Nestlé

Recent, aproape 200 de voluntari, angajați și parteneri Nestlé, precum și din partea Asociației Re-Autentic, au participat voluntar la plantarea unui număr de 10.000 de puieți de salcâm pe raza Municipiului Oltenița, aproape de Dunăre.

(P) Anvelope all season vs anvelope de iarnă – ce alegi și cât de populare sunt
(P) Anvelope all season vs anvelope de iarnă – ce alegi și cât de populare sunt

Dacă ai mașină, sigur te-ai întrebat: merită să cumperi două seturi de cauciucuri sau să alegi varianta „pentru toate anotimpurile”?

(P) Cum alegi iaurtul potrivit: diferențele care contează
(P) Cum alegi iaurtul potrivit: diferențele care contează

În fața rafturilor pline de opțiuni, alegerea unui iaurt nu mai este atât de simplă precum părea odinioară. De la variante tradiționale la cele moderne, fiecare tip promite beneficii și gusturi diferite.

Recomandări
LIVE TEXT: Alegeri în București 2025 - Capitala își alege noul primar general la alegerile locale parțiale
LIVE TEXT: Alegeri în București 2025 - Capitala își alege noul primar general la alegerile locale parțiale

Pe 7 decembrie 2025 bucureștenii sunt chemați la urne pentru a-și alege noul primar general al Capitalei, în cadrul alegerilor locale parțiale. Scrutinul are loc după ce Nicușor Dan a câștigat alegerile prezidențiale.

R. Moldova a solicitat energie de avarie din România, după ce sudul Ucrainei a rămas fără curent în urma atacurilor rusești
R. Moldova a solicitat energie de avarie din România, după ce sudul Ucrainei a rămas fără curent în urma atacurilor rusești

Moldelectrica a anunțat că atacurile rusești din regiunea Odesa au lăsat fără curent sudul Ucrainei și au afectat fluxurile energetice din zonă.

A început să curgă apa la robinetele locuitorilor din Prahova și Dâmbovița, însă poate fi folosită doar la toalete
A început să curgă apa la robinetele locuitorilor din Prahova și Dâmbovița, însă poate fi folosită doar la toalete

A început să curgă apa la robinetele locuitorilor din Prahova și Dâmbovița. Va dura, însă, până va ajunge peste tot, pentru că rețeaua are peste 700 de kilometri.