(P) O companie devine mai productivă dacă apelează la un soft Call Center Omnichannel

seo

Comunicarea eficientă cu clienții și fidelizarea acestora sunt esențiale pentru succesul oricărei companii. Trăim în era în care serviciul de customer care trebuie să fie impecabil pentru orice business.

Tocmai de aceea, implementarea unui software Call Center Omnichannel poate aduce beneficii semnificative în acest sens. Un astfel de software, cum este Daktela, nu doar că optimizează modul în care companiile interacționează cu clienții lor, dar și îmbunătățește productivitatea angajaților.

Cum ajută o aplicație Call Center Omnichannel precum Daktela:

Centralizează comunicarea cu clienții

Un Call Center Omnichannel permite centralizarea tuturor canalelor de comunicare într-o singură platformă. Daktela, de exemplu, integrează telefonia, emailul, chatul web, rețelele sociale și alte canale de comunicare într-o singură interfață. Aceasta înseamnă că operatorii nu mai trebuie să jongleze între diferite platforme pentru a răspunde clienților, ceea ce reduce timpul de răspuns și crește eficiența. În același timp, clientul poate alege canalul de comunicare preferat și are siguranța că va primi suportul cerut aproape instantaneu. În acest mod, apelurile telefonice de la clienți sau parteneri, e-mailurile, SMS-urile, mesajele de pe web chat sau rețele sociale sunt integrate în mod clar și ușor într-o singură aplicație, eliminând riscul de a rata sau pierde comunicarea cu aceștia și gestionând simplu rapoartele privind istoricul comunicării.

Citește și
Reacția lui Dmitri Medvedev, după atacul ucrainean cu rachete americane ATACMS

Automatizează și gestionează eficient taskurile

Funcționalitatea de Helpdesk oferită de Daktela ajută la gestionarea eficientă a cererilor clienților prin automatizarea unor procese și distribuirea inteligentă a taskurilor către operatorii disponibili. Prin utilizarea acestei funcționalități, companiile pot urmări și rezolva mai rapid problemele clienților, ceea ce duce la o creștere a satisfacției acestora. Integrarea unui astfel de sofware în derularea afacerii, optimizează workflow-ul, eliminând blocajele și timpii morți în comunicarea cu clienții.

Interacțiune în timp real prin webchat

Un alt aspect important al productivității este capacitatea de a oferi suport în timp real. Daktela include o funcționalitate de webchat care permite companiilor să interacționeze instantaneu cu vizitatorii site-ului lor. Acest lucru nu doar că îmbunătățește experiența clientului, dar și crește șansele de conversie, transformând vizitatorii în clienți fideli.

Monitorizare și raportare avansată

Pentru a putea îmbunătăți continuu performanța, companiile au nevoie de date precise și relevante. Daktela oferă instrumente avansate de monitorizare și raportare care permit managerilor să analizeze performanța operatorilor, să identifice zonele ce necesită îmbunătățiri și să ia decizii informate. Aceste date pot fi utilizate pentru a optimiza procesele și pentru a crește productivitatea întregii echipe.

Scalabilitate și flexibilitate

Un soft cloud PBX Call Center precum Daktela este extrem de scalabil și flexibil, permițând companiilor să se adapteze rapid la schimbările din piață și să își extindă capacitățile pe măsură ce cresc. Indiferent dacă este vorba despre adăugarea de noi canale de comunicare sau despre creșterea numărului de operatori, Daktela poate fi ajustată pentru a satisface nevoile în continuă schimbare ale companiilor.

Un soft Call Center Omnichannel, cum este Daktela, poate aduce îmbunătățiri semnificative în productivitatea unei companii, indiferent de domeniul de activitate, fie că vorbim de magazine online, companii IT, agenții de turism, transport și logistică, clinici medicale, agenții de asigurări. Prin centralizarea comunicării, automatizarea taskurilor, oferirea de suport în timp real, monitorizarea performantă și flexibilitatea oferită, companiile pot asigura o experiență superioară pentru clienții lor și pot îmbunătăți eficiența operațională. 

„Comunicarea eficientă cu clienții și fidelizarea acestora sunt esențiale pentru succesul oricărei companii. Trăim în era în care serviciul de customer care trebuie să fie impecabil pentru orice business. Tocmai de aceea, implementarea unui software Call Center Omnichannel poate aduce beneficii semnificative în acest sens. Un astfel de software, cum este Daktela, nu doar că optimizează modul în care companiile interacționează cu clienții lor, dar și îmbunătățește productivitatea angajaților. Prin centralizarea comunicării, automatizarea taskurilor și oferirea de suport în timp real, Daktela asigură o experiență superioară pentru clienți și îmbunătățește eficiența operațională. Astfel, companiile pot răspunde mai rapid și mai eficient nevoilor clienților, crescând astfel gradul de satisfacție și loialitate.” – Mihai Nica, Country Manager Daktela România.

Daktela oferă posibilitatea de a testa funcționalitățile software-ului accesând un Demo Gratuit, pe www.daktela.ro, timp de 14 zile, fără abonament.

Articol recomandat de sport.ro
După Kosovo, încă o națională contestă victoria la masa verde a României: "A făcut apel și rămâne fermă"
După Kosovo, încă o națională contestă victoria la masa verde a României: "A făcut apel și rămâne fermă"

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Cum să îți protejezi sănătatea ficatului și să reduci simptomele de mahmureală cu soluții naturale
(P) Cum să îți protejezi sănătatea ficatului și să reduci simptomele de mahmureală cu soluții naturale

Consumul moderat de alcool face parte din viața socială a multor persoane, fie că vorbim despre o petrecere cu prietenii, o cină festivă sau o întâlnire de afaceri.

(P) Top 5 sfaturi pentru utilizatorii de drujbă: de la pornire rapidă la întreținere eficientă
(P) Top 5 sfaturi pentru utilizatorii de drujbă: de la pornire rapidă la întreținere eficientă

Pornirea drujbei poate fi una dintre cele mai provocatoare etape, mai ales dacă nu folosiți demarorul potrivit.  

(P) Retrovelion 2025: Revelion în București, pe ritmuri retro și atmosferă incendiară la Arena Națională
(P) Retrovelion 2025: Revelion în București, pe ritmuri retro și atmosferă incendiară la Arena Națională

Dacă ești în căutarea unui Revelion memorabil, care să te transporte înapoi în timp și să îți ofere o noapte de neuitat, atunci RETROVELION 2025 este evenimentul pe care nu trebuie să-l ratezi!

Recomandări
Prima zăpadă abundentă a provocat haos în România. TIR-uri blocate pe DN1. Nici utilajele de deszăpezire n-au putut înainta
Prima zăpadă abundentă a provocat haos în România. TIR-uri blocate pe DN1. Nici utilajele de deszăpezire n-au putut înainta

Prima ninsoare serioasă din acest sezon a provocat haos pe drumurile din țară și pe calea ferată. Cele mai mari probleme au fost pe Drumul Național 1, unde, joi înainte de răsărit, un TIR a intrat într-un parapet la Bușteni, blocând complet circulația.

BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat în propaganda electorală
BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat în propaganda electorală

BEC pentru alegerea preşedintelui României a decis înlăturarea materialelor de propagandă electorală din mediul online care îl ilustrează pe candidatul independent Călin Georgescu şi nu conţin codul de identificare al mandatarului financiar.

UE avertizează: Un tir cu rachetă intercontinentală rusă în Ucraina ar
UE avertizează: Un tir cu rachetă intercontinentală rusă în Ucraina ar "marca o escaladare clară" din partea lui Putin

Un tir cu rachetă intercontinentală a Rusiei împotriva Ucrainei ar "marca o escaladare clară" din partea lui Vladimir Putin, a apreciat joi un purtător de cuvânt al Comisiei Europene, citat de AFP.