(P) O companie devine mai productivă dacă apelează la un soft Call Center Omnichannel

seo

Comunicarea eficientă cu clienții și fidelizarea acestora sunt esențiale pentru succesul oricărei companii. Trăim în era în care serviciul de customer care trebuie să fie impecabil pentru orice business.

Tocmai de aceea, implementarea unui software Call Center Omnichannel poate aduce beneficii semnificative în acest sens. Un astfel de software, cum este Daktela, nu doar că optimizează modul în care companiile interacționează cu clienții lor, dar și îmbunătățește productivitatea angajaților.

Cum ajută o aplicație Call Center Omnichannel precum Daktela:

Centralizează comunicarea cu clienții

Un Call Center Omnichannel permite centralizarea tuturor canalelor de comunicare într-o singură platformă. Daktela, de exemplu, integrează telefonia, emailul, chatul web, rețelele sociale și alte canale de comunicare într-o singură interfață. Aceasta înseamnă că operatorii nu mai trebuie să jongleze între diferite platforme pentru a răspunde clienților, ceea ce reduce timpul de răspuns și crește eficiența. În același timp, clientul poate alege canalul de comunicare preferat și are siguranța că va primi suportul cerut aproape instantaneu. În acest mod, apelurile telefonice de la clienți sau parteneri, e-mailurile, SMS-urile, mesajele de pe web chat sau rețele sociale sunt integrate în mod clar și ușor într-o singură aplicație, eliminând riscul de a rata sau pierde comunicarea cu aceștia și gestionând simplu rapoartele privind istoricul comunicării.

Citește și
De ce Hezbollah amenință cu războiul Ciprul, o țară micuță din Marea Mediterană. Cum a reacționat Nicosia

Automatizează și gestionează eficient taskurile

Funcționalitatea de Helpdesk oferită de Daktela ajută la gestionarea eficientă a cererilor clienților prin automatizarea unor procese și distribuirea inteligentă a taskurilor către operatorii disponibili. Prin utilizarea acestei funcționalități, companiile pot urmări și rezolva mai rapid problemele clienților, ceea ce duce la o creștere a satisfacției acestora. Integrarea unui astfel de sofware în derularea afacerii, optimizează workflow-ul, eliminând blocajele și timpii morți în comunicarea cu clienții.

Interacțiune în timp real prin webchat

Un alt aspect important al productivității este capacitatea de a oferi suport în timp real. Daktela include o funcționalitate de webchat care permite companiilor să interacționeze instantaneu cu vizitatorii site-ului lor. Acest lucru nu doar că îmbunătățește experiența clientului, dar și crește șansele de conversie, transformând vizitatorii în clienți fideli.

Monitorizare și raportare avansată

Pentru a putea îmbunătăți continuu performanța, companiile au nevoie de date precise și relevante. Daktela oferă instrumente avansate de monitorizare și raportare care permit managerilor să analizeze performanța operatorilor, să identifice zonele ce necesită îmbunătățiri și să ia decizii informate. Aceste date pot fi utilizate pentru a optimiza procesele și pentru a crește productivitatea întregii echipe.

Scalabilitate și flexibilitate

Un soft cloud PBX Call Center precum Daktela este extrem de scalabil și flexibil, permițând companiilor să se adapteze rapid la schimbările din piață și să își extindă capacitățile pe măsură ce cresc. Indiferent dacă este vorba despre adăugarea de noi canale de comunicare sau despre creșterea numărului de operatori, Daktela poate fi ajustată pentru a satisface nevoile în continuă schimbare ale companiilor.

Un soft Call Center Omnichannel, cum este Daktela, poate aduce îmbunătățiri semnificative în productivitatea unei companii, indiferent de domeniul de activitate, fie că vorbim de magazine online, companii IT, agenții de turism, transport și logistică, clinici medicale, agenții de asigurări. Prin centralizarea comunicării, automatizarea taskurilor, oferirea de suport în timp real, monitorizarea performantă și flexibilitatea oferită, companiile pot asigura o experiență superioară pentru clienții lor și pot îmbunătăți eficiența operațională. 

„Comunicarea eficientă cu clienții și fidelizarea acestora sunt esențiale pentru succesul oricărei companii. Trăim în era în care serviciul de customer care trebuie să fie impecabil pentru orice business. Tocmai de aceea, implementarea unui software Call Center Omnichannel poate aduce beneficii semnificative în acest sens. Un astfel de software, cum este Daktela, nu doar că optimizează modul în care companiile interacționează cu clienții lor, dar și îmbunătățește productivitatea angajaților. Prin centralizarea comunicării, automatizarea taskurilor și oferirea de suport în timp real, Daktela asigură o experiență superioară pentru clienți și îmbunătățește eficiența operațională. Astfel, companiile pot răspunde mai rapid și mai eficient nevoilor clienților, crescând astfel gradul de satisfacție și loialitate.” – Mihai Nica, Country Manager Daktela România.

Daktela oferă posibilitatea de a testa funcționalitățile software-ului accesând un Demo Gratuit, pe www.daktela.ro, timp de 14 zile, fără abonament.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Jucătorul care e OUT înainte de Belgia - România: ”A rămas la hotel. Nu ne putem asuma riscuri”
NEWS ALERT Jucătorul care e OUT înainte de Belgia - România: ”A rămas la hotel. Nu ne putem asuma riscuri”

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Aplicația creată de medici care are grijă de inima ta! Acum cu o nouă versiune!
(P) Aplicația creată de medici care are grijă de inima ta! Acum cu o nouă versiune!

Noua versiune a aplicației Dahna PRO a fost lansată de curând în Google Play Store și App Store, aducând cu ea o serie de beneficii care îți vor facilita atingerea obiectivelor de sănătate cardiovasculară și nutriție.

(P) Descoperă NOUL MENIU KONG și bucurându-te de o experiență Fine Dining în inima naturii
(P) Descoperă NOUL MENIU KONG și bucurându-te de o experiență Fine Dining în inima naturii

Într-un loc în care natura se îmbină perfect cu rafinamentul, restaurantul KONG este un “sanctuar” culinar ce îți oferă o experiență cu totul aparte.

(P) Cum te poate ajuta un wedding planner în organizarea nunții
(P) Cum te poate ajuta un wedding planner în organizarea nunții

Organizarea unei nunți poate fi un proces complex și stresant, plin de detalii care necesită atenție și timp.

Recomandări
Alertă meteo. Vine un nou val de praf saharian peste România, însoțit de furtuni și vijelii. Cod galben și cod portocaliu
Alertă meteo. Vine un nou val de praf saharian peste România, însoțit de furtuni și vijelii. Cod galben și cod portocaliu

Autoritățile din România au transmis, sâmbătă, că un nou val de praf saharian va ajunge în țara noastră, chiar în acest weekend.  

Un autocar s-a răsturnat pe DN2. Patru persoane, inclusiv un copil, au fost rănite după ce șoferul ar fi adormit la volan
Un autocar s-a răsturnat pe DN2. Patru persoane, inclusiv un copil, au fost rănite după ce șoferul ar fi adormit la volan

Patru persoane, inclusiv un copil, au fost rănite uşor după ce un autocar cu 59 de pasageri, înmatriculat în Bulgaria, s-a răsturnat pe Dn2, în apropierea localităţii Pufeşti, din judeţul Vrancea. Şoferul vehiculului ar fi adormit la volan.

Belgia - România. Apel către românii din Germania: ”Indiferent de vreme, azi mergem către stadion”. LIVE pe ȘtirileProTV.ro
Belgia - România. Apel către românii din Germania: ”Indiferent de vreme, azi mergem către stadion”. LIVE pe ȘtirileProTV.ro

Federația Română de Fotbal a lansat astăzi un apel pe rețelele sociale la suporterii români aflați în Germania, înainte de meciul României cu Belgia, care este transmis în DIRECT pe PRO TV și VOYO, sâmbătă, de la ora 22.00.