Nicoleta Luciu si-a incarcat bateriile in Croatia!

Nicoleta Luciu

Nicoleta Luciu s-a intors din vacanta de vis petrecuta alaturi de iubitul Zsolt Csergo si copilul lor in Croatia, unde si-a incarcat bateriile si s-a pregatit pentru rolul din “Aniela”.

Nicoleta si Zsolt au asteptat de mult timp prima vacanta in noua formula, asa ca s-au bucurat din plin de fiecare moment petrecut impreuna: “Am stat cel mai mult in zona Istria a Croatiei, dormeam pe yacht-ul lui Zsolt, iar ziua ne plimbam pe plaja sau vizitam orasele micute, precum este Rovinji, cu strazi inguste, pavate cu pietre si admiram arhitectura caselor foarte vechi. Zsolt Jr. s-a simtit foarte bine pe tot parcursul vacantei, i-a placut si calatoria cu avionul, dar si cu yacht-ul, spre bucuria noastra. Lucrurile lui erau deja acolo cu o zi inainte sa ajungem noi, deoarece a existat o masina care i-a transportat patutul si tot ce tine de bucatarie si baie, astfel incat copilului nostru sa nu ii lipseasca nimic si sa se simta precum la el acasa. Cand am ajuns si l-am pus in pat, a fost pentru prima oara cand s-a ridicat singur in picioare tinandu-se cu minutele de gratii. Am fost foarte mindra de el. I-am luat o piscina gonflabila in care ma jucam cu el toata ziua si mergeam cu el in fiecare zi la bazin, unde innotam toti trei”, povesteste Nicoleta Luciu.

Printre locurile vizitate a fost si domeniul pe care Tito, marele lider al Iugoslaviei, isi primea oaspetii - insula Brijuni, care insa pentru ei are o semnificatie cu totul speciala: “In drum spre insula, pe yacht, fiul meu a rostit pentru prima oara cuvantul "apu", care in limba maghiara inseamna "tati". Am fost extrem de surprinsi, a fost un moment emotionant, m-am simtit cel mai fericit tatic din lume. Nu o sa uit niciodata aceasta vacanta. Am fost aproape de cei dragi, ne-am relaxat, am vizitat locuri frumoase, am petrecut momente de neuitat alaturi de copilul nostru”, spune Zsolt Csergo.

Dupa o vacanta ideala, Nicoleta Luciu se simte pregatita pentru intilnirea cu Matilda, personajul pe care il va interpreta in “Aniela”: “Am avut parte de vacanta mult dorita, alaturi de Zsolt si copilul nostru, timp de trei saptamani. Prima saptamana am stat doar noi trei, apoi a venit si Iuliana impreuna cu iubitul ei, Razvan, iar in ultima saptamana au venit si mama si Ilona. A fost exact vacanta de care aveam nevoie pentru a-mi incarca bateriile pentru perioada ce o sa urmeze. In timp ce ne plimbam pe yacht am citit cartile recomandate de Simona Macovei si scenariile scrise de ea, care m-au facut foarte nerabdatoare sa incepem filmarile. Matilda, rolul meu din "Aniela", este foarte diferit de cele pe care le-am facut pina acum si ii va surprinde pe cei din fata micilor ecrane”, adauga vedeta Acasa Tv.

Telespectatorii o pot urmari pe Nicoleta Luciu intr-un rol cu totul inedit, in cea mai curajoasa productie marca Promance, primul serial romanesc de epoca, “Aniela”, difuzata Acasa din aceasta toamna.

Citește și
Noapte alba la malul Marii Negre!
Nu s-au omorât cu munca, dar au încasat lunar peste 7.000 de euro. Politicienii români cu activitate discretă în Parlamentul European
Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Declarația momentului: ”Simona Halep rămâne suspendată pentru dopaj!”
Citește și...
Noua atractie pe Valea Prahovei: piscinele

Ploaia care a mai cazut in acest weekend la munte nu a stricat distractia turistilor, ba chiar i-a ajutat sa descopere o noua atractie: piscinele.

Noapte alba la malul Marii Negre!

Miile de turisti de pe litoral au petrecut pana-n zori. Fie ca au ales obisnuitele cluburi de noapte sau ineditele petreceri sub cerul liber, toata lumea a avut chef de dans dupa o zi lunga de stat la soare.

Antalya - destinatia aleasa de Doinita Oancea. A fost recunoscuta de turci

Anul acesta, destinatia de vacanta aleasa de Doinita Oancea, interpreta Minodorei din lung-metrajul “State de Romania –Student la Sorbona” si din serialul de comedie “State de Romania”, a fost Antalya.

Recomandări
Uniunea Europeană a adoptat prima sa legislație împotriva violențelor la adresa femeilor. Motivul pentru care lipsește violul

Statele membre ale Uniunii Europene au adoptat marţi prima legislaţie europeană menită să combată violenţele la adresa femeilor, un text ce exclude însă violul, în lipsa unui acord asupra unei definiţii comune, informează AFP.

Jumătate din turiștii veniți pe litoral de Paște au fost „la negru”. Au dat mii de euro pe ”tradiționalele” sushi și wagyu

După sărbători se face bilanțul pe litoral. Cel puțin 26 de milioane de euro au cheltuit turiștii care au ales să petreacă vacanța de 1 Mai și de Paște la malul mării.

Belarus va organiza exerciții nucleare tactice împreună cu Rusia, relatează presa de stat rusă

Reuters raportează că Belarus va organiza exerciții nucleare tactice împreună cu Rusia, potrivit agenției de știri de stat TASS.