Loredana: vacanta cu familia in Tenerife

Loredana

Dupa un an incarcat, sute de ore petrecute in studioul de inregistrari, zeci de concerte si zile in care a filmat de dimineata pana seara in Buftea, unde da viata cantaretei Mimi de la 1900, in serialul “Aniela”, Loredana si-a luat o scurta vacanta.

Loredana a petrecut aproape o saptamana in Tenerife, unde si-a incarcat bateriile si in acelasi timp a avut parte de experiente inedite, precum aceea de a servi mancarea din farfurii... suspendate.

Loredana a ales sa isi petreaca vacanta in Tenerife deoarece considera ca este o destinatie cat decat apropiata de Romania si unde artista s-a putut bucura de caldura, a stat la soare si a facut masaje thailandeze: “A fost pentru prima oara cand am mers in Tenerife, dar nu prima oara intr-o insula a Spaniei. Am mai fost in Ibiza si Palma de Mallorca. Mi-a placut foarte mult destinatia aceasta si mi-a amintit de insula Santorini din Grecia, tot o insula vulcanica. Ne-am cazat intr-un hotel in care ne-am simtit ca acasa, deoarece cei de la hotel ne-au tratat excelent. Una din surprizele oferite a fost intr-una din seri cand ne-au invitat la o cina unde ne-au aratat o inventie brevetata chiar de bucatarul lor: servirea mancarurilor in farfurii suspendate. A realizat un sistem in care pe o farafurioara suspendata in aer servesti gustari intr-un mod cu totul inedit, ca dintr-un film science fiction”, marturiseste Loredana.

Artista, alaturi de familie, s-a relaxat aproape o saptamana pe insula si a profitat de faptul ca si alti prieteni erau acolo: “M-am odihnit in cea mai mare parte a timpului, mi-am incarcat bateriile, am citit mai multe carti interesante, printre care "Muzicofilia" a lui Oliver Sacks si cateva carti ale lui Alen de Botton, dintre care "Status anxiety" chiar o recomand. Am avut surpriza sa descopar foarte multe locuri, iar in ultima seara am mancat intr-un restaurant in care intamplarea facea ca toti angajatii sa fie romani. Pe langa faptul ca ne-au servit din suflet, s-au bucurat cand ne-au vazut, au spus ca este o minune ca m-au intalnit chiar acolo, chiar la inceputul anului 2010. Le-am spus ca sper ca acest lucru sa fie un semn bun pentru anul care a inceput”, adauga vedeta Media Pro Music.

Telespectatorii o pot urmari pe Loredana in rolul cantaretei celebre de la 1900, Mimi, in serialul “Aniela”, incepand din 25 ianuarie, de luni pana joi, de la ora 20.30, pe canalul AcasaTv.

Articol recomandat de sport.ro
Luptător MMA, suspendat pe viață și bătut de fani, după ce a atacat o fată de ring | VIDEO
Citește și...
Simplu, Loredana si Inna la L!ve Revolution! Vezi primele melodii!

Concertul de Revelion din Piata Revolutiei a adunat cei mai buni artisti ai momentului din Romania pentru o petrecere de pomina la trecerea dintre ani!

Loredana, prezentata la CNN ca
Loredana, prezentata la CNN ca "Madonna a Romaniei"

Revolutia din 1989 a schimbat totul. Inclusiv industria muzicala din Romania. O echipa CNN care a realizat mai multe materiale dedicate implinirii a 20 de ani de la caderea regimului comunist si nu a ocolit nici domeniul muzical.

Loredana dezvaluie secrete live la videochat-ul apropo.ro

Luni, 28 septembrie 2009, de la ora 19:00, userii site-ului www.apropo.ro au intalnire cu Loredana, care le va vorbi fanilor despre noile sale proiecte, despre planurile de viitor si amanunte picante din viata personala.

Recomandări
Răspunsul ironic dat de Iohannis după ce a fost întrebat de ce s-a deplasat în Coreea de Sud cu un avion de lux: „E unul mic”

Klaus Iohannis a declarat marţi, întrebat de ce s-a deplasat în Coreea de Sud cu un avion de lux în timp ce miniştrii au mers cu unul de linie, motivând că a venit într-o deplasare externă, aşa cum au fost şi multe altele, „în interesul României”.

Klaus Iohannis cumpără arme din Coreea de Sud. Un contract de 725,7 milioane de dolari ar fi fost încheiat la Seul

Liderii sud-coreean şi român s-au angajat să stimuleze cooperarea în industria de apărare, în timp ce Seulul încearcă să se impună ca al patrulea exportator de armament din lume.

Ploi în majoritatea regiunilor ţării, până miercuri dimineaţă. Zonele care se află sub Cod galben | HARTĂ

Meteorologii anunţă ploi în majoritatea regiunilor ţării, până miercuri dimineaţă, dar şi precipitaţii mixte la munte.