Cristi Gretcu s-a plimbat pe fiorduri si s-a distrat in tarile nordice

Cristi Gretcu

In timp ce Romania fierbea la multe grade Celsius, umoristul Cristi Gretcu din show-ul “Land of Jokes” de la Pro TV a ales sa se racoreasca impreuna cu familia intr-o vacanta-circuit prin tarile nordice.

Astfel, acesta a avut parte de senzatii unice pe fiordurile din Norvegia, a trait pe propria piele “noptile albe” si a calcat pe urmele... trolilor!

“Am vizitat tone de peisaje, urbane, interurbane si montane”, povesteste Cristi. ”Cracovia, Varsovia, Stockholm, Trondheim, Bergen, Oslo, Copenhaga, Potsdam, Dresda, Praga si, tot pe fuga, Bratislava. Mai precis, 17 zile. Dar nu am stat, ci am alergat! Ne-am trezit ca participam la fuga cu bagajul in spinare si la campionatul de vizitat la norma”, glumeste umoristul atunci cand vorbeste despre acest circuit. ”Noroc ca grupul din care am facut parte era haios si ne-am mai scos cu gluma”.

In plus, peisajele vizitate si amintirile culese au meritat tot efortul: ”Am vazut cascade frumoase in peisaje superbe, m-am ”dat” cu ferryboat-ul prin ditamai fiordul, am baut apa de ghetar, am atins cu mana mea gheata dintr-un ghetar, am baut bere si am ignorat oboseala admirand suedeze sau norvegience... ah, da, si mi-am luat un tricou cu o norvegianca zdravana calare pe un porc si mai zdravan. Mie mi s-a parut „haios”. Neveste-mii, nu”, glumeste actorul de la Pro Tv.

Despre vizita in Norvegia Cristi Gretcu povesteste ca a durat cam doua zile, dar a fost plina de experiente unice. ”Am mers pe Drumul trolilor, am vazut ghetarul de la Briskdaal, am traversat fiorduri, mari si oceane cu ferryboat-ul si am gustat din plin bucuria peisajului vazut din goana autocarului si a dormitului cu capul pe scaunul din fata”, poveste Cristi.

Citește și
Turisti munte
Varianta turistica pentru pensionari: Valea Cerbului
De ce „urăște” Donald Trump Ucraina. În 2019 i-a spui lui Zelenski: „Ucraina știe multe despre asta”

Si ”noptile albe” au fost la fel de fascinante, mai ales ca perioada in care actorul si familia sa au vizitat aceste tinuturi era perfecta pentru ”vanatorii” de astfel de senzatii. ”Am apucat si fenomenul astronomic numit ”Noptile Albe”, care se manifesta pe meleagurile mai nordice, vara, prin faptul ca soarele ”uita” sa mai apuna sau o face foarte tarziu si rasare mult mai devreme. Hehe... acum ceva anisori in urma, fenomenul se manifesta mereu in Romania, la Costinesti, Neptun sau pe unde mai aveam spectacole cu colegii”, isi aminteste nostalgic actorul din ”Land of Jokes”.

Declarandu-se un turist care prefera in vacante ”relaxarea prin drumetie si aventura in oricare loc”, Cristi a avut parte si de experiente culinare interesante, pe care le recomanda celor care doresc sa mearga intr-o astfel de vacanta. ”Supa de oua cu carnat, macerata in zeama de varza – specialitate poloneza, al carui gust oscileaza de la delicios la de nemancat, sau specialitati norvegiene – peste, carne de ren, elan sau cerb, gatita in fel si chip, salam de ren sau branza bruna de capra”, acestea sunt cateva dintre specialitatile culinare nordice pe care actorul si familia sa le-au incercat.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Veste uriașă pentru Simona Halep!
Citește și...
Te gandesti la luna de miere? Exista oferte gratis pentru mirese!

Suntem in plin sezon al nuntior, asa ca ar fi cazul sa discutam si despre luna de miere. Speriate ca multe cupluri vor renunta la vacanta de iubire din lipsa de bani, agentiile de turism au iesit cu nenumarate oferte pentru tinerii casatoriti.

Varianta turistica pentru pensionari: Valea Cerbului

Frigul este mai usor de indurat decat factura la intretinere pentru multi pensionari care si-au petrecut vara pe Valea Cerbului. Multi ezita sa se intoarca in apartamentul de la bloc, unde platesc sute de lei pe luna.

Ela Prodan de la Divertis a fost in luna de miere in Santorini

Dupa ce in toamna trecuta a fost mireasa, Ela Prodan s-a bucurat in sfarsit alaturi de sotul ei de cateva zile petrecute la soare. Asteptarea a luat sfarsit, asa ca cei doi au avut parte de o scurta “luna” de miere, in Santorini.

Recomandări
Întâlnire de taină la Damasc. Presa din Siria: Șeful Serviciului Secret din România, față în față cu Bashar al-Assad

Un diplomat european a dezvăluit, miercuri, pentru Syria TV, că Serviciului Secret din România a vizitat Siria și s-a întâlnit cu președintele Bashar al-Assad și cu directorul serviciilor de informații siriene, Hossam Luke.

Tehnologia care poate apăra România în cazul unui atac cu rachete balistice. A fost testată cu succes de Israel și SUA

Israelul și Statele Unite au folosit pentru prima oară într-o situație reală interceptoarele de rachete balistice împotriva proiectilelor lansate de Iran.

România, mamă vitregă pentru elevi. „Masa caldă” e, de fapt, rece în peste 60% din cazuri. Nu toți copiii o primesc

"Masa caldă" în școli este în peste 60% din cazuri un sendviș sau un pachet cu hrană rece. Programul național funcționează doar într-o treime dintre școlile alese de Ministerul Educației, care dă vina pe incompetența autorităților locale.