Google, cel mai valoros brand din lume. A fost estimat la 44,3 mld dolari
Google a devenit in acest an cel mai valoros brand din lume, estimat la 44,29 miliarde de dolari, si a inlocuit liderul de anul trecut Walmart intr-un top realizat de compania britanica de consultanta Brand Finance.
In 2010, Google se situa pe locul secund. Primele zece pozitii in clasamentul pentru 2011 al celor mai valoarose 500 de branduri din lume sunt completate de Microsoft (42,8 miliarde de dolari), Walmart (36,22 miliarde de dolari), IBM (36,1 miliarde de dolari), Vodafone (30,67 miliarde de dolari), Bank of America (30,62 miliarde de dolari), General Electric (30,5 miliarde de dolari), Apple (29,54 miliarde de dolari), Wells Fargo (28,9 miliarde de dolari) si AT&T (28,88 miliarde de dolari).
Singura prezenta in top zece din afara SUA este grupul britanic Vodafone. Pentru prima data, brandul Coca-Cola nu a fost inclus intre primele zece, situatie explicabila prin trendul in randul consumatorilor din statele dezvoltate de a se orienta catre bauturi mai sanatoase, necarbonatate, se arata intr-un comunicat al Brand Finance.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Coca-Cola, cu o valoare de 25,8 miliarde de dolari, a coborat pe pozitia 16, de pe 3 anul trecut.