Experiment "Romania, te iubesc!": Cat iti ia sa traversezi Romania de la un capat la altul

×
Codul embed a fost copiat

De la mare si pana la Bucuresti, autostrada ba apare, ba dispare. In locurile prin care trebuia sa treaca o autostrada bate vantul, e pustiu. Constructorii au plecat demult, dar nu cu mana goala.

Zonele prin care trece autostrada au ajuns adevarate gauri negre in care dispar zeci de milioane de euro. Pentru intretinere.

In Romania, pe drumurile noastre mai mult stai decat mergi, iar atunci cand te pui in miscare, mergi incet printre gropi si te opresti din nou. Suntem tara in care se sta la coloana. Nu avem autostrazi, nu avem bani, nu accesam fonduri, dar bagam in buzunarele unor "baieti destepti" zeci si sute de milioane de euro. Degeaba.

Harta Europei e impanzita de autostrazi dar noi suntem codasii. Avem doar cateva crampeie de drum, pe care cu multa indulgenta le poti numi autostrada. In total 332 de kilometri.

Vom face un experiment: cat iti ia sa traversezi Romania de la un capat la altul, pornind de langa mare, de la Vama Veche, de langa vama cu bularii, pana la Arad, la Nadlac, la granita cu ungurii, respectand toate restructiile de viteza.

Citește și
Autostrada Soarelui
"Romania, te iubesc!": autostrada Bucuresti-Cernavoda - gaura neagra care inghite milioane de euro

"Romania, te iubesc!": autostrada Bucuresti-Cernavoda - gaura neagra care inghite milioane de euro

"Romania, te iubesc!": Legea tacerii - niciun vinovat pentru lipsa autostrazilor sau banii pierduti

Articol recomandat de sport.ro
Kosovarii nu au uitat de România! Cum au reacționat după tragerea la sorți a preliminariilor Cupei Mondiale
Kosovarii nu au uitat de România! Cum au reacționat după tragerea la sorți a preliminariilor Cupei Mondiale
Citește și...
"Romania, te iubesc!": Legea tacerii - niciun vinovat pentru lipsa autostrazilor sau banii pierduti

In ultima perioada, surse din Ministerul Trasporturilor ne-au furnizat documente si reclamatii care o vizeaza pe actula sefa CNADNR. Intr-un unul dintre ele se vorbeste despre o posibila situatie de incopatibilitatea in care s-ar fi aflat mai multa vreme.

"Romania, te iubesc!": autostrada Bucuresti-Cernavoda - gaura neagra care inghite milioane de euro

Garduri lipsa pe zeci de kilometri, gropi, parapeti distrusi, dar si toalete pazite strasnic. Iata ce gasiti pe autostrada Soarelui. Am fi putut sa accesam fonduri europene pentru drumuri. Altii au facut-o si au construit mii de kilometri.

Recomandări
De ce depinde soarta negocierilor pentru formarea noului Guvern. Răspunsul pe care îl așteaptă fiecare partid din coaliție
De ce depinde soarta negocierilor pentru formarea noului Guvern. Răspunsul pe care îl așteaptă fiecare partid din coaliție

Începe o săptămână de foc pentru partidele pro-europene care negociază formarea noului Guvern. Liderii PSD, PNL, USR și UDMR se vor reuni pentru a discuta despre programul comun de guvernare, pe baza datelor din buget.

Horațiu Potra, adus la sediul IGPR pentru percheziții informatice. Fostul membru al Legiunii Străine, neînsoțit de avocat
Horațiu Potra, adus la sediul IGPR pentru percheziții informatice. Fostul membru al Legiunii Străine, neînsoțit de avocat

Horațiu Potra a revenit, luni dimineață, la sediul Inspectoratului General al Poliției. Fostul membru al Legiunii Străine asistă și de această dată la percheziții informatice care îl vizează personal.

Acum 35 de ani, la Timișoara, s-a strigat pentru prima dată „Libertate”. Cum a început Revoluția din decembrie 1989
Acum 35 de ani, la Timișoara, s-a strigat pentru prima dată „Libertate”. Cum a început Revoluția din decembrie 1989

Ziua de 16 decembrie 1989 a rămas în istorie ca reprezentând începutul sfârşitului pentru regimul condus de Nicolae Ceauşescu.