România, anul 2024. Cărămizi atârnate de motoarele ”antice” ale locomotivelor CFR Călători pentru le menține în viață
Mecanicii atârnă cărămizi de motoarele vechi de peste 60 de ani ale locomotivelor folosite de CFR Călători pentru le menține funcționale, a dezvăluit un mecanic de locomotivă.
În secolul trenurilor cu levitație magnetică și a hyperloop, CFR Călători folosește locomotive fabricate în Republica Populară Română ale căror motoare pot fi „convinse” să funcționeze doar prin atârnarea unor cărămizi de acestea, dezvăluie un mecanic de locomotivă ce prezintă și dovezi în acest sens, scrie Club Feroviar.
”Este ceva cunoscut în rândul călătorilor că, dacă tracțiunea e diesel, atunci vor exista probleme, mai ales dacă operatorul acelor trenuri este compania de stat, CFR Călători”, spune mecanicul.
Potrivit acestuia, CFR Călători operează în general locomotive foarte vechi, fabricate în anii 1970, cu motoare diesel Sulzer, produse în anii 1960 la UCMR Reșița, energofage și foarte poluante.
Locomotivele cu cărămizi atârnate, cele la care izbucnesc cel mai des incendii
Iar pentru a le menține în viață, mecanicii locomotivelor CFR Călători trebuie să improvizeze tot felul de soluții ce stârnesc râsul, cum ar fi agățarea unei cărămizi de pârghia regulatorului motorului diesel Sulzer.
Acestea sunt și locomotivele la care izbucnesc incendiile raportate frecvent de CFR Călători, astfel încât oamenii nu călătoresc niciodată în deplină siguranță.
Sursa: StirilePROTV
Etichete: locomotiva, CFR Calatori, motoare, caramizi,
Dată publicare:
24-09-2024 16:20