Rivalul istoric al băuturilor Coca-Cola și Pepsi ar putea să reapară pe piață. Anunțul care îi bucură pe nostalgici
O marcă emblematică de sucuri din anii `70, care a rivalizat cu băuturile Coca-Cola şi Pepsi, ar putea să reapară pe piață.
Cel mai bogat om din Asia, Mukesh Ambani, a anunțat că vrea să relanseze Campa Cola, celebrul suc indian care a rivalizat cu Coca-Cola şi Pepsi în anii `70.
Reliance Group, deţinut de Ambani, a anunțat săptămâna aceasta că va reintroduce Campa Cola pe piaţa din India în această vară. Sucul va avea trei arome: cola, lămâie şi portocale.
„Prin prezentarea Campa în noul său avatar, sperăm să inspirăm consumatorii de-a lungul generaţiilor să îmbrăţişeze acest brand cu adevărat iconic şi să declanşeze un nou entuziasm în segmentul băuturilor”, a spus un purtător de cuvânt al companiei, potrivit CNN News-18.
Anunțul a provocat un val de nostalgie pe reţelele de socializare printre milioanele de indieni care au crescut cu această băutură, relatează CNN.
Aceste sucuri au oferit o alternativă indienilor într-un moment în care Coca-Cola nu era disponibilă pe piață.
Vestea revenirii acestui suc pe piață a stârnit un interes crescut în rândul indienilor de vârstă mijlocie.
Un bărbat de 60 de ani din Mumbai a declarat pentru CNN că îşi aminteşte că bea Campa Cola atunci când trebuia să-i spună tatălui său despre o notă proastă la școală sau înainte de a se întâlni cu o fată.
Coca-Cola a fost introdusă în India în anii 1950, dar a fost retrasă de pe piaţă două decenii mai târziu, când guvernul indian a obligat compania să-şi dezvăluie formula, conform news.ro.
În absenţa băuturii originale, alternativa indiană Campa Cola a devenit extrem de populară, devenind lider pe piaţa băuturilor răcoritoare din India.
Popularitatea sa a început să scadă în anii `90. Astfel, Coca-Cola a revenit în India în 1993. Tot atunci au devenit băuturile Pepsi şi Fanta populare. Campa Cola a dispărut treptat de pe tarabe şi rafturi din toată ţara.