Primăria Alba Iulia angajează influenceri care să promoveze un proiect pentru integrarea romilor. Ce CV trebuie să aibă
Primăria Municipiului Alba Iulia vrea să angajeze doi influenceri care să promoveze un proiect pe fonduri europene ce are ca scop integrarea romilor în societate și combaterea sărăciei.
Pentru cei doi influenceri, două campanii de conștientizare, dar și alte servicii de promovare, din banii UE alocați proiectului, bugetul este de aproape 80.000 de lei, scrie Alba24.
Prin proiectul ”IRIS Integration of Roma through Innovative Skills”, finanțat din fonduri UE, se propune să fie furnizate servicii de integrare socială, medicale, dar și incluziune pe piața muncii pentru 500 de persoane din categorii defavorizate, din Alba Iulia. Perioada de implementare a proiectului este de 18 luni.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Pentru implementarea proiectului, Alba Iulia a primit suma de 1.073.848 lei, iar contribuția de la bugetul local este de 161.078 lei.
Din această sumă, trebuie plătite și salariile angajaților pe proiect.
Pentru promovarea proiectului, Primăria Alba Iulia, în data de 24 februarie 2021, a lansat o invitație de participare pentru contractarea unor servicii.
Valoarea estimată a serviciilor cerute de primărie se ridică la 78.468,91 lei fără TVA.
Ce caută Primăria Alba Iulia pentru promovarea proiectului:
- realizarea unui site web cu diferite informații despre proiect, organizarea a două conferințe de deschidere și închidere de proiect cu minim 50 de persoane prezente, organizarea unei campanii de conștientizare pentru grupul țintă cu minim 500 de persoane, închirierea a doi influenceri, materiale promoționale, spoturi video, postări pe Facebook și comunicate de presă.
- Pe site-ul web, potrivit fișei postului, trebuie încărcate regulat diferite materiale cu activități din cadrul proiectului.
- Vor fi organizate două conferințe de deschidere și de închidere de proiect cu minim 50 de persoane care să asiste la prezentare.
- De asemenea se va organiza o campanie de conștientizare pentru 500 de persoane, campanii la care vor participa și cei doi influenceri.
Cei doi influenceri trebuie să fie:
- persoane autentice, care au experiența în lucrul cu grupuri vulnerabile în special cu persoane de etnie roma, sau sunt de etnie roma sau aparțin grupurilor vulnerabile sau dezavantajate.
persoane care promovează egalitatea de șanse și luptă împotriva oricărei forme de discriminare.
- persoană recunoscută în comunitate drept o persoană sonoră care luptă sau se implică în obținerea de drepturi pentru persoane defavorizate”, se arată specificat pe site-ul primăriei.
În costuri vor intra și materiale promoționale – flyere, pixuri, tricouri, un spot de informare, dar și șase comunicate de presă.