Fotografie nud, trimisă prin AirDrop pasagerilor unui avion. Pilotul a vrut să oprească decolarea
O fotografie nud a fost la un pas să oprească decolarea unui zbor al companiei. Southwest Airlines. Pilotul a vrut să țină avionul la sol după ce călătorii au primit pe telefoane imaginea obscenă.
Cursa aeriană urma să decoleze de pe aeroportul William P. Hobby din Houston către cel din Cabo, San Lucas, Mexic. Fotografia nud a fost transmisă prin serviciul de transfer prin wireless AirDrop de pe telefoanele Apple, potrivit CNN.
„Uite care-i treaba, dacă chestia asta continuă cât timp suntem la sol, va trebui să aducem avionul la poarta de îmbarcare, o să coboare toată lumea, chemăm securitatea și... .vacanța va fi distrusă. Așa că, oameni buni, nu mai trimiteți poze nud pe AirDrop și să mergem în Cabo”, le-a transmis pilotul prin intercom pasagerilor. Scenele au fost postate pe TikTok, iar videoclipul a devenit viral
Alegeri 2024
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
15:07
BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui
Femeia care a făcut publică întâmplarea pe rețelele de socializare a spus că ea și prietenii ei au primit o notificare pe telefon despre un fișier partajat prin AirDrop. Ea susține că nu a deschis notificarea, dar două femei din fața ei au deschis fișierul și i-au arătat fotografia obscenă.
„Era un bărbat dezbrăcat care a trimis fotografia tuturor prin AirDrop”, a spus ea.
Martora a mai relatat că a văzut o altă femeie deranjată de fotografie și a sesizat o însoțitoare de bord.
Stewardesa i-a spus pilotului ce s-a întâmplat, iar martora a început să filmeze.
„Siguranța, securitatea și bunăstarea clienților și angajaților este prioritatea echipei Southwest în orice moment. Când sunt conștienți de o potențială problemă, angajații noștri abordează situația pentru asigurarea confortului pasagerilor noștri", a transmis compania Southwest Airlines într-un comunicat.