Un angajat al Aeroportului din Nisa a agresat fizic un pasager care isi tinea in brate bebelusul. Ce l-a infuriat
Mai multe persoane, care asteptau sa se imbarce intr-o aeronava de pe Aeroportul din Nisa, sustin ca unul dintre angajati a lovit un pasager, care tinea un copil in brate.
Fotografia, care l-a surprins de angajatul aeroportului in timp ce se pregateste sa loveasca un pasager, care isi tinea in brate copilul de noua luni, a devenit viral pe internet.
De vina pentru intreaga situatie tensionata ar fi faptul ca aeronava, in care pasagerii urmau sa se imbarce, a inregistrat o intarziere de 13 ore, noteaza jurnalistii de la The Guardian.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
"Barbatul cu bebelusul s-a dus sa vorbeasca cu francezul, iar acesta nu a vrut sa-i raspunda. El i-a zambit numai si l-a lovit peste fata", a declarat femeia care a facut fotografia pentru Radio5, noteaza The Guardian.
EasyJet employee hitting man holding baby after delay of over 14hours #easyJet #Telegraph #Dailymail #TheSun pic.twitter.com/3ZZChG0djB
— Arabella Ark (@ArabellaArkwri1) July 29, 2017
"Oamenii erau suparati si se certau cu personalul EasyJet pentru ca nu primisera nicio informatie. Angajatul aeroportului radea si parca i se parea amuzant faptul ca oamenii erau suparati, dupa care l-a lovit pe barbatul care l-a intrebat de ce se comporta asa", a declarat un martor pentru jurnalistii de la Metro.
Imediat dupa incident, acelasi martor povesteste ca barbatul agresat a continuat sa fie calm, numai ca i-a dat copilul de numai 9 luni partenerei sale.
Reprezentantii companiei aeriene s-au declarat ingrijorati de acest incident, numai ca, spun ei, angajatul violent nu lucreaza pentru ei.
"EasyJet isi declara ingrijorarea fata de imaginea publicata si confirma ca persoana din fotografie nu este unul dintre angajatii companiei", sustine purtatorul de cuvant al EasyJet.
Cat despre intarziere zborului cu destinatia Nisa-Londra, reprezentantul companiei sustine ca a fost cauzata de "problemele tehnice ale aeronavei si ne-am vazut nevoiti sa inlocuim aeronava si personalul", adauga purtatorul de cuvant.
Sursa: The Guardian
Etichete: bataie, aeroport, avion, pasageri, easyjet,
Dată publicare:
30-07-2017 16:33