Noul produs lansat de McDonald's in China. Specialistii in gastronomie: "Are un gust groaznic!"
McDonald’s lanseaza un nou produs interesant si controversat, dupa ce a anuntat deschiderea unui restaurant vegetarian in India.
In fast-food-urile din China a aparut setul de burgeri “alb si negru”. Costa echivalentul a 2.60 lire sterline amandoua sau 1.55 lire fiecare.
Burgerul negru contine sos de piper negru si ceapa, iar cel alb un sos picant si usor dulce. Ambele chifle sunt cu seminte, de culori diferite.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Nu se stie exact ce anume a urmarit compania prin lansarea acestei bizare combinatii, dar ar putea avea legatura cu anticul simbol filozofic yin-yang.
Specialistii in gastronomie nu sunt insa multumiti de aceste sandvisuri, blogul Beijing Cream scriind ca acestea “arata si au un gust groaznic”.