Iustinian Belghir, General Manager Glovo: „Quick commerce-ul a revoluționat modul în care noi facem cumpărături”
Your browser doesn't support HTML5 video.
Fondată în 2015, Glovo operează astăzi în 25 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa, iar în România are deja peste 250 de angajați permanenți.
Andrei Radu: „Discutăm astăzi despre un trend și nu doar despre asta, dar e extrem de important să vorbim despre partea de quick commerce, adică despre consumatorii de magazine online sau de e-commerce, care își doresc din ce în ce mai mult livrări ultrarapide. A devenit chestia asta cel puțin în zona asta de Europa centrală și de est. E mai puțin în vest întâlnit trendul ăsta, dar a devenit unul din factorii importanți în luarea deciziei de cumpărare. Hai să explicăm un pic ce înseamnă acest quick commerce și cum a evoluat el în România, până în momentul de față”.
Iustinian Belghir, General Manager Glovo: „Cred că toată povestea cu quick commerce-ul vine de la schimbarea comportamentului de utilizatorilor în general. Și aș face o paranteză și m-aș duce în momentul în care a apărut comerțul online, toată lumea se uita la comerțul online, nu știa de unde să-l apuce, ce o să fie, nici măcar nu aveau site-urile optimizate. Și, totuși, a revoluționat modul în care noi facem cumpărături”.
Andrei Radu: Dar te referi când a apărut comerțul online în România sau world wide la noi? Iustinian Belghir, General Manager Glovo: „Să spunem că a fost cumva mai întârziat, dar chiar am am prins din urmă și avem o penetrare a comerțului online destul de mare în România”.
Mai multe detalii despre quick commerce și e-commerce, în VIDEO atașat.