Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Cele mai vândute produse în dimineața zilei de Black Friday. Pentru ce au optat românii în primele ore

Your browser doesn't support HTML5 video.

Este mult-așteptatul Black Friday, ziua cu cele mai mari reduceri din an, iar românii chiar și-au pus ceasul să sune la prima oră a dimineții ca să prindă cele mai bune oferte.

O singură companie a vândut în minutul de aur în jur de 30.000 de produse. Iar altă firmă care a început reducerile mai repede a observat deja o creștere cu 20% a vânzărilor. Preferatele cumpărătorilor sunt cosmeticele, băuturile și produsele pentru animale.

Milioane de produse aflate la reducere sunt vânate de clienți, fie din magazine, fie din confortul casei, de pe telefonul mobil sau laptop. Unii s-au trezit la prima oră a dimineții pentru a prinde cele mai bune prețuri. O companie a anunțat reduceri de până la 80%, de pildă, pentru articolele de modă.

La ora 11, la patru ore de la startul Black Friday, cel mai mare retailer online din România a vândut 1.856.000 de produse în valoare de 578.000 de lei. În topul categoriilor vândute se află cosmeticele, băuturile, produsele de băcănie sau pet shop, dar au fost vândute și automobile, pachete turistice sau aur și monede.

Irina Pencea, reprezentantul unei companii: „Avem încă o gamă foarte largă de produse disponibile, noi am intrat cu un milion și jumătate de oferte la cel mai bun preț din an. Avem rate pentru toată lumea și se vede deja din produsele pe care le-am vândut până acum, oamenii au folosit această metodă de plată”.

Citește și
ilikeit blackfriday 2024
Detaliul important de Black Friday care ne ajută să nu pierdem produsele din coș. Metoda sigură pentru cumpărături

O altă mare companie estimează că vânzările au crescut cu 20% de când au început reducerile.

Reprezentantul unei companii: „Sunt reduceri intre 10% -50%, lucrează toți angajații, așteptă un număr mare de clienți”.

Mihai Pătrașcu, reprezentantul unei companii: „Așteptările noastre au fost depășite, am ajuns la 30 la sută în acest moment la sută ca număr de comenzi, chiar și ca valoare, ceea ce înseamnă că această campanie merge foarte bine”.

Una dintre cele mai mari firme de plăți online arată că un coș mediu de cumpărături este în valoare de 655 de lei, de cinci ori mai mare ca o zi obișnuită. Iar achizițiile în rate sunt în medie de circa o mie de lei.

Black Friday a început oficial în această dimineață, iar comercianți de tot felul s-au întrecut în reduceri și în discounturi. Au fost sunt în continuare reduceri la electrice, la electrocasnice, la mașini și chiar la vacanțe exotice.

Black Friday a început oficial în această dimineață, iar comercianți de tot felul s-au întrecut în reduceri și în discounturi. Au fost sunt în continuare reduceri la electrice, la electrocasnice, la mașini și chiar la vacanțe exotice.

Elena Gheorghe, country managerul uneia dintre cele mai mari companii de plăți online: „Până la ora 12:00 deja procesasem 400 de milioane RON, în creștere cu 15% față de ediția Black Friday precedent 60% din tranzacțiile de anul trecut din ediția anului trecut, adică 610.000 RON, iar valoarea medie pe tranzacție s-a situat la 655 RON, de cinci ori mai mare față de o zi normală. Evident că consumatorii au cumpărat în rate, iar valoarea medie a coșului de cumpărător cu rate a fost de 1.000 RON cu 55% față de o zi normală. Dacă ar fi să nu uităm la top tranzacții, prima cea mai mare tranzacție la ora 12:00 era de 75.000 RON, a 2-a aproape de 70.000 RON și s-a plasat la ora 1:20 deci puțin după miezul nopții, iar a 3-a tranzacție în jur de 44.000 RON”.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult