(P) Investiția de 6,9 milioane de euro a Wilo Group, inaugurată oficial printr-un eveniment hibrid
Galerie foto
Lansarea desfășurată în limbile română și engleză, cu intervenții LIVE și tururi video ghidate, s-a bucurat de participarea unor invitați de seamă din domeniu, precum și a unor personalități importante în relațiile româno-germane, de la Oliver Hermes, Președinte și CEO al Grupului Wilo, E.S. Cord Meier-Klodt, Ambasadorul Republicii Federale Germania în România, domnul Sebastian Metz, Managerul General și membru în Consiliul Director al Camerei de Comerț și Industrie Româno-Germană, la partenerii strategici ai Wilo România, clienți și echipă.
„Aș dori să vă urez tuturor un călduros bun-venit la deschiderea noului nostru hub Wilo în România. Mă bucur că am ales acest format virtual pentru a celebra împreună o realizare extrem de importantă din istoria Wilo”, a declarat Oliver Hermes, Președinte și CEO al Grupului Wilo în debutul evenimentului hibrid.
Noul Hub Wilo, o oportunitate și o promisiune de a continua dezvoltarea pieței româneștiUnul dintre dezideratele Wilo care a marcat procesul de realizare al acestui ambițios proiect a fost dorința de a oferi angajaților condiții de top atât pentru a le stimula creativitatea și loialitatea, echipa fiind motorul succesului. În egală măsură, această viziune are un impact direct asupra pieței economice românești atât prin locurile de muncă pe care Wilo le-a pus și le pune la dispoziție potențialilor angajați locali, cât și prin afacerile anuale de 15 milioane de euro derulate în România.
Astfel, importanța legăturilor economice facilitate de Wilo se reflectă și la nivel bilateral prin aprofundarea relațiilor dintre Germania și România. Lucru excelent punctat prin intervenția live a E.S. Cord Meier-Klodt, Ambasadorul Republicii Federale Germania în România: „Nu cred că este o surpriză pentru nimeni dacă vă spun că ideea de a susține afaceri germane în România și promovarea relațiilor bilaterale economice româno-germane este o parte esențială a misiunii mele aici. (...) Este o bucurie și o plăcere să celebrăm împreună această nouă investiție substanțială realizată de o companie de tradiție germană, recunoscută și apreciată în țara noastră, care investește acum și aici în România prin noul sediu Wilo în România, sau, cum îmi place mie să cred, garanția soluțiilor smart de management al apei în această regiune”.
„Astăzi, vorbim despre inaugurarea Hub-ului regional al Wilo, iar când m-am gândit la această investiție am fost impresionat de mai multe aspecte. Abordarea regională este elementul forte, care din punctul meu de vedere, trebuie subliniată foarte bine întrucât acest exemplu poate fi luat drept model și de alte companii, care astfel pot veni și investi în piața din România datorită dimensiunii pieței locale, precum și importanței și influenței României în această regiune a Europei de Sud-Est. Ceea ce mi se pare un lucru extraordinar și unul din motivele pentru care vreau să vă felicit pentru această decizie strategică deosebită”, a evidențiat și Sebastian Metz, Managerul General Director al Camerei de Comerț și Industrie Româno-Germană.
Standarde înalte, semnificații strategice în regiune„Grupul Wilo este prezent în România din anul 1998 și, luând în considerare noul context geo-politic, cu siguranță a fost cea mai bună decizie să investim în piața din România și în noul nostru hub Wilo aici. Această decizie alături de strategia noastră „regiune-cu-regiune” ne va permite să acționăm și mai regional în favoarea clienților noștri”, a subliniat Oliver Hermes, Președinte și CEO al Grupului Wilo.
Noul Hub „este angajamentul Wilo față de clienți într-o regiune care se dezvoltă rapid și, astfel, noua clădire are o puternică importanță strategică în materializarea dezideratelor Wilo în regiune” – a transmis Marco Middag, Vicepreședintele Grupului Wilo, Responsabil de Zona de Vânzări - Europa de Est, prezent online la eveniment.
Clădirea inteligentă din Șoseaua Odăi 24, Otopeni, va funcționa ca Hub Regional de unde vor fi gestionate operațiunile companiei pentru 10 țări. „Din acest punct de operare vom realiza cursuri de formare pentru clienți, vom transporta produse și vom asambla propulsoare și produse de stingere a incendiilor pentru piețe ca: Bulgaria, Macedonia de Nord, Albania, Serbia, Muntenegru, Grecia și Republica Moldova” – a completat domnul Middag.
Mai mult, datorită acestor investiții, România devine un important centru de coordonare a activităților logistice și de asamblare ale Wilo în zona europeană, certificat de Grupul Wilo SE, și își reconfirmă poziția de punct strategic pe harta operațiunilor Wilo.
Clienții, în inima politicii de business„Această nouă clădire va fi un punct de referință pentru clienții noștri loiali, oferindu-le produsele potrivite, într-un timp de pregătire scurt, și punând la dispoziție sprijinul rapid al specialiștilor noștri în pompe”, a completat Marco Middag, Vicepreședintele Grupului Wilo, Responsabil de Zona de Vânzări - Europa de Est.
„Cu o echipă de 50 de angajați, cu respect, pasiune, devotament și integritate, Wilo acționează la nivel național cu mare responsabilitate față de oameni și mediu în vederea susținerii clienților, aceștia fiind întotdeauna principalul obiectiv al activităților noastre”, a declarat Directorul General al Wilo România, Gabriel Niță.
Luând în considerare situația epidemiologică globală, precum și măsurile sanitare și de protecție implementate atât în țară, cât și în lume, Wilo deschide noi frontiere printr-o abordare inedită a inaugurării noului sediu al companiei în România.
„Inaugurarea noului hub este un punct de referință pentru dezvoltarea noastră și reflectă strategia Wilo de a-și consolida poziția de lider în tehnologie care pune accentul pe sustenabilitate, inovație și eficiență. Sediul din Șoseaua Odăi 24, Otopeni, o investiție de aproape 7 milioane de euro, aduce plus-valoare angajamentului Wilo de a furniza soluții moderne și ecologice de management al apei în Europa de Est”, a punctat Gabriel Niță, Director General al Wilo România.
„Contextul pandemic prezintă nespus de multe provocări, mai ales în privința organizării unui eveniment internațional, atât de valoros pentru echipa și partenerii noștri. Pentru a ne ști pe toți în siguranță în timpul celebrării inaugurării Hub-ului, Wilo a ales calea digitalizării pentru accesibilitate garantată, responsabilitate față de mediu și comunicare promptă și deschisă cu partenerii companiei”, a evidențiat și Mariana Corlaci, Marketing Manager al Wilo România, gazda evenimentului.
Evenimentul hibrid a inclus mai multe tururi video interactive, de prezentare a funcționalităților deosebite ale clădirii, precum și de ilustrare a parcursului excepțional realizat de echipa Wilo care s-a ocupat într-un timp record de toate detaliile privind materializarea fizică a noului sediu. Gina Ana, Manager de Operațiuni, a oferit un tur operațional, punctând activitățile logistice și sprijinul pe care echipa din România l-a primit din partea Wilo Grup în concretizarea proiectului, Mihai Cojocaru, Manager de Producție, a realizat un tur al ariei de producție și al liniei de asamblare, iar Bogdan Grosu, Service Manager, a explicat importanța digitalizării în oferirea de servicii prompte și de calitate clienților Wilo, în turul serviciilor digitale și de management.
O clădire a viitorului: modernă, eficientă, sustenabilăDupă aproape doi ani de la demararea proiectului, noul sediu Wilo în România este complet operațional și pregătit să facă față cererilor de pe piața locală, regională și europeană, la cele mai înalte standarde de calitate.
„Pentru mine a fost o adevărată plăcere să urmăresc construcția acestei clădiri deosebite care are atâtea funcționalități: de la idee, la design, la construcție, finalizare și acum operaționalizare”, a declarat Marco Middag, Vicepreședintele Grupului Wilo, Responsabil de Zona de Vânzări - Europa de Est.
Designul modern al noii clădiri reflectă valorile companiei și misiunea de a pune clientul în centrul acțiunilor Wilo. În egală măsură, întreaga construcție a fost proiectată în așa fel încât să ofere un mediu plăcut de lucru angajaților Wilo.
Astfel, recepția primitoare, luminoasă, spațiile verzi de bun venit și networking, cafeneaua, ariile modulare dedicate prezentărilor, trainingurilor și evenimentelor și zona interactivă care servește drept showroom digitalizat pentru prezentarea soluțiilor Wilo – toate încurajează comunicarea deschisă și invită la descoperirea universului Wilo printr-o mai bună cunoaștere și interacțiune cu oamenii, mediul și produsele.
„Ne propunem ca hub-ul Wilo să devină foarte curând un reper pentru proiectele din industria noastră. Este conceput astfel încât să asigure cele mai bune condiții pentru o gamă largă de activități: de la cele comerciale și de comunicare de rutină, la demonstrații și traininguri creative și eficiente, atât de importante pentru inovația ce caracterizează inițiativele, produsele și serviciile Wilo,” a punctat și Mariana Corlaci, Marketing Manager Wilo România.
6,9 milioane euro - Total investiție
18 luni – Durata construcției
O suprafață totală de 11.000 mp, cu 6.500 mp construiți, respectiv 5.500 mp utili
1,800 mp – Suprafața birourilor moderne, cu săli de training, cafenea, spații demo și de socializare
2,000 mp spații de depozitare
350 mp ateliere de service
500 mp Hala de asamblare
280 mp spații tehnice
70 de locuri de parcare pentru clienti și angajați
Despre Wilo RomâniaWilo România face parte din grupul Wilo SE - producător premium în domeniul pompelor şi sistemelor de pompare pentru instalaţiile de încălzire, climatizare şi răcire, alimentării cu apă şi evacuării apei uzate. Produsele Wilo sunt înalt tehnologizate, prezintă uşurinţă în utilizare şi eficienţă energetică, standard confirmate și de apartenența la organizațiile REHVA (www.rehva.eu) și AHCA (Agency for Health Care Administration).
Fondată în 1872, ca fabrică de produse din cupru şi alamă de către Louis Opländer, compania are peste 7.500 de angajaţi, în reprezentanţe din mai mult de 60 de ţări. În România, Wilo este prezentă din anul 1998.