(P) Telekom Romania dezvăluie locația tehnicienilor în timp real cu un serviciu în premieră

telekom
Facebook/Telekom

Telekom Romania anunță, în parteneriat cu Oracle, o premieră importantă pentru piața de telecomunicații din România, cu scopul de a crea un nou punct de referință în experiența clienților.

 

Astfel, clienții Telekom Romania care așteaptă vizita unui tehnician de teren vor putea vedea, în aplicația de management a contului MyAccount locația acestuia în timp real, cu ora estimată a sosirii și alte detalii relevante.

„Este un mare pas înainte, atât din punct de vedere tehnologic, cât și cultural, demonstrând avansul pe care Telekom Romania îl are față de restul pieței de telecomunicații, dar și capacitatea companiei de a inova și implementa servicii noi pentru clienții săi. Așa cum vedeți localizarea unui taxi în timp ce îl așteptați, în același mod orice client Telekom Romania va putea urmări acum traseul pe care îl are un tehnician, precum și ora estimată a sosirii la locul intervenției”, a declarat Andrei Popovici, Director Executiv Vânzări Locale și Operațiuni în cadrul Telekom Romania, potrivit unui comunicat.

Prin intermediul acestui serviciu, clienții au posibilitatea de a vedea unde se află tehnicianul, pentru a evita astfel pierderea determinată de timpul cu așteptarea, iar Telekom poate aloca de fiecare dată, în mod optim, persoana potrivită pentru serviciul de teren, folosind cel mai rapid motor de planificare optimizată disponibil.

Citește și
Avertismentul lui Warren Buffett cu privire la inteligența artificială. Ce a prezis mogulul investițiilor

În plus, compania poate monitoriza cât de eficient ajung la și de la programările planificate, păstrând în același timp clientul informat despre progres până la sosirea la fața locului.
Serviciul este dezvoltat în parteneriat cu Oracle.

Oracle Field Service Cloud este o soluție de comunicații pentru clienți și servicii de teren bazate pe cloud. Aceasta colectează date de pe teren și învață în timp real să prezică exact evenimentele viitoare, reducând costurile organizaționale și sporind eficiența.

„Așteptările schimbătoare ale clienților au forțat organizațiile - mari și mici - să regândească modelele tradiționale de afaceri și modul în care acestea își deservesc clienții. Pandemia globală a forțat și mai mult companiile să realizeze acest proces, prin crearea de noi fluxuri de venituri și oferte de servicii”, a menționat Panagiotis Pantazis, director de vânzări Oracle Applications, România, Bulgaria, Grecia, Cipru, Malta.

Telekom Romania are o cultură a inovației care i-a permis să fie lider de piață de mai mulți ani, iar cu Oracle Field Service are acum platforma perfectă pentru a-și susține atât nevoile actuale, cât și viitoare”, a continuat Panagiotis Pantazis.

Telekom Romania le oferă astfel clienților un instrument pentru a înțelege pe deplin starea serviciilor lor, prin posibilitatea de a vizualiza în timp real, de pe orice browser web, informațiile despre rezervări. Totodată, clienții au posibilitatea de a oferi feedback instantaneu cu evaluări și comentarii, direct din aplicația MyAccount.

„Din dorința de a le oferi clienților noștri cele mai moderne și ușoare experiențe, echipa Service Delivery și Assurance a contribuit la dezvoltarea și implementarea de noi facilități în aplicația mobilă MyAccount. Dacă putem reprograma livrarea unui pachet online, am putea reprograma vizita echipei tehnice folosind aplicația mobilă interfațată cu aplicația Oracle”, a explicat Laura Marinescu, Service Delivery and Assurance Director în cadrul Telekom România.

Serviciul ”Unde mi-e tehnicianul” poate fi accesat din aplicația de gestionare a contului MyAccount Telekom, secțiunea Asistență/Deranjamente.

 

Articol recomandat de sport.ro
Lovitură de teatru: Dan Șucu, contract pe 5 ani pentru Mircea Lucescu la Rapid: "Avem garanția că plecăm pe un drum bun"
Lovitură de teatru: Dan Șucu, contract pe 5 ani pentru Mircea Lucescu la Rapid: "Avem garanția că plecăm pe un drum bun"

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Ediția a doua a Festivalului Suflet de România a adus tot ce ne face bine pe Domeniul Regal Săvârșin
(P) Ediția a doua a Festivalului Suflet de România a adus tot ce ne face bine pe Domeniul Regal Săvârșin

În weekend, festivalul Suflet de România a oferit participanților ocazia să călătorească într-un sat atemporal, în vremea șezătorilor de altădată.

(P) Premieră SGR la East European Comic Con: prima colectare automată în cadrul unui eveniment de amploare
(P) Premieră SGR la East European Comic Con: prima colectare automată în cadrul unui eveniment de amploare

RetuRO, alături de organizatorul evenimentului, de TOMRA și Jerry’s Pizza, a organizat prima colectare automată a ambalajelor SGR în cadrul unui eveniment de mari dimensiuni, la East European Comic Con, desfășurat între 19 - 21 aprilie la Romexpo.

 

Cărămidă cu cărămidă, proiectul Grivița 53 prinde contur existențial. Dar mai e nevoie de ctitori...
Cărămidă cu cărămidă, proiectul Grivița 53 prinde contur existențial. Dar mai e nevoie de ctitori...

După opt ani, Grivița 53 – primul teatru construit de la zero de comunitate - începe să se vadă. Parterul teatrului, sala mare și etajul 1 sunt gata (la roșu), urmând ca până la sfârșitul lunii mai să fie finalizată integral structura.

Recomandări
Grindina face ravagii în mai multe zone din ţară. Oamenii se plâng că gradinile şi livezile au fost afectate. FOTO&VIDEO
Grindina face ravagii în mai multe zone din ţară. Oamenii se plâng că gradinile şi livezile au fost afectate. FOTO&VIDEO

Ploi torenţiale cu căderi de grindină s-au înregistrat, duminică, în mai multe zone din ţată, imagini cu furia naturii fiind distribuite pe reţelele ded socializare. Oamenii se plâng că gradinile şi livezile au fost afectate.

Medici, ingineri și arhitecţi şi-au găsit rostul şi liniştea în corul Anastasios, la Mănăstirea Mihai Vodă
Medici, ingineri și arhitecţi şi-au găsit rostul şi liniştea în corul Anastasios, la Mănăstirea Mihai Vodă

„Oamenii sunt lumină”, partea I. Ne bucurăm atunci când descoperim semeni care dau de la ei, dăruiesc din timpul lor şi îi ajută pe alţii, înţeleg sensul cuvintelor empatie şi împreună.

Românii plecați în Grecia de Paște au trăit cu emoție noaptea Învierii. După slujbă, au dus Lumina Sfântă... la restaurant
Românii plecați în Grecia de Paște au trăit cu emoție noaptea Învierii. După slujbă, au dus Lumina Sfântă... la restaurant

Noaptea Învierii a fost trăită cu emoție și de românii plecați în Grecia de Paște. Doar în Thassos, sunt peste 10.000. Lumina Sfântă a ajuns și acolo, dar cu întârziere.