(P) Telekom Romania dezvăluie locația tehnicienilor în timp real cu un serviciu în premieră

telekom
Facebook/Telekom

Telekom Romania anunță, în parteneriat cu Oracle, o premieră importantă pentru piața de telecomunicații din România, cu scopul de a crea un nou punct de referință în experiența clienților.

 

Astfel, clienții Telekom Romania care așteaptă vizita unui tehnician de teren vor putea vedea, în aplicația de management a contului MyAccount locația acestuia în timp real, cu ora estimată a sosirii și alte detalii relevante.

„Este un mare pas înainte, atât din punct de vedere tehnologic, cât și cultural, demonstrând avansul pe care Telekom Romania îl are față de restul pieței de telecomunicații, dar și capacitatea companiei de a inova și implementa servicii noi pentru clienții săi. Așa cum vedeți localizarea unui taxi în timp ce îl așteptați, în același mod orice client Telekom Romania va putea urmări acum traseul pe care îl are un tehnician, precum și ora estimată a sosirii la locul intervenției”, a declarat Andrei Popovici, Director Executiv Vânzări Locale și Operațiuni în cadrul Telekom Romania, potrivit unui comunicat.

Prin intermediul acestui serviciu, clienții au posibilitatea de a vedea unde se află tehnicianul, pentru a evita astfel pierderea determinată de timpul cu așteptarea, iar Telekom poate aloca de fiecare dată, în mod optim, persoana potrivită pentru serviciul de teren, folosind cel mai rapid motor de planificare optimizată disponibil.

Citește și
p
(P) Cum reducem risipa alimentară - Parteneriat PENNY cu Bonapp pentru un consum responsabil

În plus, compania poate monitoriza cât de eficient ajung la și de la programările planificate, păstrând în același timp clientul informat despre progres până la sosirea la fața locului.
Serviciul este dezvoltat în parteneriat cu Oracle.

Oracle Field Service Cloud este o soluție de comunicații pentru clienți și servicii de teren bazate pe cloud. Aceasta colectează date de pe teren și învață în timp real să prezică exact evenimentele viitoare, reducând costurile organizaționale și sporind eficiența.

„Așteptările schimbătoare ale clienților au forțat organizațiile - mari și mici - să regândească modelele tradiționale de afaceri și modul în care acestea își deservesc clienții. Pandemia globală a forțat și mai mult companiile să realizeze acest proces, prin crearea de noi fluxuri de venituri și oferte de servicii”, a menționat Panagiotis Pantazis, director de vânzări Oracle Applications, România, Bulgaria, Grecia, Cipru, Malta.

Telekom Romania are o cultură a inovației care i-a permis să fie lider de piață de mai mulți ani, iar cu Oracle Field Service are acum platforma perfectă pentru a-și susține atât nevoile actuale, cât și viitoare”, a continuat Panagiotis Pantazis.

Telekom Romania le oferă astfel clienților un instrument pentru a înțelege pe deplin starea serviciilor lor, prin posibilitatea de a vizualiza în timp real, de pe orice browser web, informațiile despre rezervări. Totodată, clienții au posibilitatea de a oferi feedback instantaneu cu evaluări și comentarii, direct din aplicația MyAccount.

„Din dorința de a le oferi clienților noștri cele mai moderne și ușoare experiențe, echipa Service Delivery și Assurance a contribuit la dezvoltarea și implementarea de noi facilități în aplicația mobilă MyAccount. Dacă putem reprograma livrarea unui pachet online, am putea reprograma vizita echipei tehnice folosind aplicația mobilă interfațată cu aplicația Oracle”, a explicat Laura Marinescu, Service Delivery and Assurance Director în cadrul Telekom România.

Serviciul ”Unde mi-e tehnicianul” poate fi accesat din aplicația de gestionare a contului MyAccount Telekom, secțiunea Asistență/Deranjamente.

 

Articol recomandat de sport.ro
Olăroiu, răsplătit de arabi în mijlocul unui sezon istoric: românul încheie anul cu o veste excelentă
Olăroiu, răsplătit de arabi în mijlocul unui sezon istoric: românul încheie anul cu o veste excelentă

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Cum reducem risipa alimentară - Parteneriat PENNY cu Bonapp pentru un consum responsabil
(P) Cum reducem risipa alimentară - Parteneriat PENNY cu Bonapp pentru un consum responsabil

Într-o perioadă reducerea risipei alimentare sunt priorități globale, PENNY România face pași importanți în lupta împotriva acestei probleme, prin parteneriate strategice care vizează economisirea resurselor și încurajarea unui consum responsabil.

(P) Navighează online în siguranță. Accesează gratuit lecții rapide în aplicația Play Everyday, dezvoltată de Fundația Orange
(P) Navighează online în siguranță. Accesează gratuit lecții rapide în aplicația Play Everyday, dezvoltată de Fundația Orange

Ai acces la internet, ai un telefon smart sau o tabletă și ți-ai dori să le folosești mai mult pentru lucruri utile, ca să rezolvi treburi administrative sau ca să comunici mai ușor cu cei dragi, dar fără să te expui pericolelor din online?!

(P) De la dor la grijă: Alături de cei dragi, indiferent de distanță, cu asigurările Allianz-Țiriac
(P) De la dor la grijă: Alături de cei dragi, indiferent de distanță, cu asigurările Allianz-Țiriac

În ultimele săptămâni, în marile orașe din Europa, o serie de mesaje au atras atenția românilor plecați de acasă.

Recomandări
Klaus Iohannis discută astăzi cu liderii partidelor parlamentare, pentru a rezolva criza politică. USR participă separat
Klaus Iohannis discută astăzi cu liderii partidelor parlamentare, pentru a rezolva criza politică. USR participă separat

Noua rundă de negocieri pentru formarea Guvernului, purtate de PSD, PNL și UDMR, s-a încheiat sâmbătă seară fără a se ajunge la o înțelegere.

VIDEO. Tragedie în Brazilia. Cel mai grav accident rutier din ultimii 17 ani: 38 de oameni aflați într-un autocar au murit
VIDEO. Tragedie în Brazilia. Cel mai grav accident rutier din ultimii 17 ani: 38 de oameni aflați într-un autocar au murit

Un accident de autocar urmat de un incendiu s-a soldat cu cel puţin 38 de morţi, sâmbătă, în statul brazilian Minas Gerais (sud-est), a anunţat poliţia, citată de AFP, potrivit News.ro.

La Rânca a început deja vacanța de Crăciun. Turiștii au primit pomana porcului, țuică și vin fiert, direct pe pârtie
La Rânca a început deja vacanța de Crăciun. Turiștii au primit pomana porcului, țuică și vin fiert, direct pe pârtie

Pentru unii români a început deja vacanța de Crăciun, iar cei care au ajuns la Rânca, în Gorj, au intrat repede în atmosfera de sărbătoare.