(P) Telekom Romania dezvăluie locația tehnicienilor în timp real cu un serviciu în premieră

telekom
Facebook/Telekom

Telekom Romania anunță, în parteneriat cu Oracle, o premieră importantă pentru piața de telecomunicații din România, cu scopul de a crea un nou punct de referință în experiența clienților.

 

Astfel, clienții Telekom Romania care așteaptă vizita unui tehnician de teren vor putea vedea, în aplicația de management a contului MyAccount locația acestuia în timp real, cu ora estimată a sosirii și alte detalii relevante.

„Este un mare pas înainte, atât din punct de vedere tehnologic, cât și cultural, demonstrând avansul pe care Telekom Romania îl are față de restul pieței de telecomunicații, dar și capacitatea companiei de a inova și implementa servicii noi pentru clienții săi. Așa cum vedeți localizarea unui taxi în timp ce îl așteptați, în același mod orice client Telekom Romania va putea urmări acum traseul pe care îl are un tehnician, precum și ora estimată a sosirii la locul intervenției”, a declarat Andrei Popovici, Director Executiv Vânzări Locale și Operațiuni în cadrul Telekom Romania, potrivit unui comunicat.

Prin intermediul acestui serviciu, clienții au posibilitatea de a vedea unde se află tehnicianul, pentru a evita astfel pierderea determinată de timpul cu așteptarea, iar Telekom poate aloca de fiecare dată, în mod optim, persoana potrivită pentru serviciul de teren, folosind cel mai rapid motor de planificare optimizată disponibil.

Citește și
kaufland card
(P) Cumpărături avantajoase de sărbători cu vouchere de până la 250 lei în Kaufland Card

În plus, compania poate monitoriza cât de eficient ajung la și de la programările planificate, păstrând în același timp clientul informat despre progres până la sosirea la fața locului.
Serviciul este dezvoltat în parteneriat cu Oracle.

Oracle Field Service Cloud este o soluție de comunicații pentru clienți și servicii de teren bazate pe cloud. Aceasta colectează date de pe teren și învață în timp real să prezică exact evenimentele viitoare, reducând costurile organizaționale și sporind eficiența.

„Așteptările schimbătoare ale clienților au forțat organizațiile - mari și mici - să regândească modelele tradiționale de afaceri și modul în care acestea își deservesc clienții. Pandemia globală a forțat și mai mult companiile să realizeze acest proces, prin crearea de noi fluxuri de venituri și oferte de servicii”, a menționat Panagiotis Pantazis, director de vânzări Oracle Applications, România, Bulgaria, Grecia, Cipru, Malta.

Telekom Romania are o cultură a inovației care i-a permis să fie lider de piață de mai mulți ani, iar cu Oracle Field Service are acum platforma perfectă pentru a-și susține atât nevoile actuale, cât și viitoare”, a continuat Panagiotis Pantazis.

Telekom Romania le oferă astfel clienților un instrument pentru a înțelege pe deplin starea serviciilor lor, prin posibilitatea de a vizualiza în timp real, de pe orice browser web, informațiile despre rezervări. Totodată, clienții au posibilitatea de a oferi feedback instantaneu cu evaluări și comentarii, direct din aplicația MyAccount.

„Din dorința de a le oferi clienților noștri cele mai moderne și ușoare experiențe, echipa Service Delivery și Assurance a contribuit la dezvoltarea și implementarea de noi facilități în aplicația mobilă MyAccount. Dacă putem reprograma livrarea unui pachet online, am putea reprograma vizita echipei tehnice folosind aplicația mobilă interfațată cu aplicația Oracle”, a explicat Laura Marinescu, Service Delivery and Assurance Director în cadrul Telekom România.

Serviciul ”Unde mi-e tehnicianul” poate fi accesat din aplicația de gestionare a contului MyAccount Telekom, secțiunea Asistență/Deranjamente.

 

Articol recomandat de sport.ro
Ce face marea campioană Monica Roșu, la 20 de ani după ce s-a retras din gimnastică. "E o altă carieră"
Ce face marea campioană Monica Roșu, la 20 de ani după ce s-a retras din gimnastică. "E o altă carieră"

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Cumpărături avantajoase de sărbători cu vouchere de până la 250 lei în Kaufland Card
(P) Cumpărături avantajoase de sărbători cu vouchere de până la 250 lei în Kaufland Card

În pragul sărbătorilor, Kaufland România vine în sprijinul clienților cu o promoție fulger: între 18 și 31 decembrie 2025, utilizatorii Kaufland Card pot obține vouchere de până la 250 de lei, în funcție de valoarea cumpărăturilor din în această perioadă

(P) OMNIASIG depășește obiectivul pe care și l-a propus cu ocazia împlinirii a 30 de ani: peste 33.000 de copaci plantați
(P) OMNIASIG depășește obiectivul pe care și l-a propus cu ocazia împlinirii a 30 de ani: peste 33.000 de copaci plantați

OMNIASIG Vienna Insurance Group anunță plantarea, doar prin echipe de angajați voluntari, a 33.400 de puieți, depășind astfel obiectivul pe care compania și l-a asumat și comunicat la începutul acestui an, respectiv de 30.000 de noi copaci plantați.

(P) Ultimele zile ale concursului Kaufland și Vocea Românie: Pe 26 decembrie se trage linia!
(P) Ultimele zile ale concursului Kaufland și Vocea Românie: Pe 26 decembrie se trage linia!

Showul Vocea României, alături de Kaufland, a pregătit un super concurs care a ținut telespectatorii cu ochii pe ecran și cu telefonul la îndemână, gata să își lase "vocea" în comentarii pentru a câștiga premii generoase.

Recomandări
Atac cibernetic de tip ransomware asupra Complexului Energetic Oltenia. Activitatea, parțial afectată
Atac cibernetic de tip ransomware asupra Complexului Energetic Oltenia. Activitatea, parțial afectată

Un atac informatic de tip ransomware, denumit „Gentlemen” a afectat, în noaptea de 26 decembrie, infrastructura IT de business a Societăţii Complexul Energetic Oltenia.

Aproape toată ţara intră sub avertizări de viscol şi vânt. Meteorologii au actualizat prognoza. HARTĂ
Aproape toată ţara intră sub avertizări de viscol şi vânt. Meteorologii au actualizat prognoza. HARTĂ

Meteorologii au emis mai multe avertizări de vreme severă, valabile în perioada 27 decembrie, ora 10:30 – 29 decembrie, ora 21:00, ce vizează intensificări ale vântului, precipitații predominant sub formă de ninsoare, viscol, ghețuș și polei.

Autorităţile au început fotografierea şi colectarea de date biometrice de la cetăţeni străini care intră şi ies din SUA
Autorităţile au început fotografierea şi colectarea de date biometrice de la cetăţeni străini care intră şi ies din SUA

Statele Unite introduc fotografierea şi colectarea datelor biometrice ale străinilor la frontieră, informează EFE.