(P) PENNY lansează SuporteRO, prima marcă privată dezvoltată în parteneriat cu FRF
PENNY România continuă angajamentul față de fotbalul românesc și lansează SuporteRO – prima și singura marcă privată dedicata suporterilor, realizată în parteneriat cu Federația Română de Fotbal (FRF).
SuporteRO se adresează susţinătorilor fotbalului românesc și jucătorilor de fotbal de toate vârstele. Sortimentul oferă în acest moment băuturi nealcoolice (ape cu vitamine, băuturi izotonice, băutură energizantă) şi o mare varietate de snackuri (migdale, alune, caju, fistic, arahide în diverse tipuri de crusta etc.), care se vor găsi în toate magazinele PENNY din țară.
Oferta dedicată iubitorilor de foatbal este îmbogăţită cu șapte specialităţi din carne proaspătă pentru grătar şi două marinade, produse dezvoltate sub marca proprie dedicată sezonului de grătar Meşterul Măcelar.
PENNY România continuă angajamentul față de fotbalul românesc. Lansarea noului brand marchează cei șase ani de continuitate și dedicare față de cel mai iubit sport din România, fotbalul.
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.