(P) Romaqua Group obține statutul de Business Superbrand

×
Codul embed a fost copiat

Statutul de Business Superbrand a fost obținut de Romaqua Group în urma voturilor Consiliului Superbrands compus din 30 de specialiști care au ales brandurile eligibile dintr-o listă de 698 de branduri din 30 de categorii de business.

Criteriile luate în considerare au fost calitate, încredere, diferențiere pe piață și ESG.

”Suntem foarte bucuroși și mândri că atât brandurile din portofoliul Romaqua Group sunt premiate și primesc recunoașteri, cât și compania care le are în grijă. În ciuda constantelor provocări din mediul de business, compania este pe un trend ascendent, iar premisele arată că acesta va continua și în perioada următoare”, a declarat Mihaela Drăghici, director PR Romaqua Group.

Pentru Romaqua Group anul 2024 a fost un an bun, în care s-au atins obiectivele în ciuda tuturor dificultăților cu care mediul de afaceri s-a confruntat. Cifra de afaceri a crescut ușor (cu 7%), în principal ca urmare a rezultatelor bune din piață. Atât piața apelor minerale, cât și cea a băuturilor răcoritoare și a berii, în care Romaqua Group este prezentă, au înregistrat ușoare creșteri. În condițiile în care prețurile au crescut punând o presiune și mai mare pe puterea de cumpărare a consumatorului, este remarcabil că s-a produs acest trend ascendent. Prețurile materiilor prime, ale utilităților au crescut, ducând în lanț la o creștere a prețului de vânzare. Romaqua Group a absorbit parțial acest val, astfel încât consumatorul să fie cât mai puțin afectat. Anul 2024 a fost anul introducerii taxei SGR care a impus un efort consumatorului atât prin prisma costului (0.5 lei/unitate), dar mai ales prin disconfortul creat de returnarea ambalajelor. Romaqua Group s-a aliniat efortului colectiv având ca scop protejarea mediului.

În piața apelor minerale s-a remarcat creșterea volumelor de apă minerală carbogazoasă, mult mai mare față de apa minerală plată, creșterile obținute de Romaqua Group au fost cel puțin la nivelul creșterilor de piață globale. Evenimentele estivale, sezonul foarte bun au dus la o revenire a pieței berii, în care trendul a fost iarăși ascendent. Românii au demonstrat în ultimii 20 de ani că sunt consumatori pasionați de bere. Pentru anul 2025 sunt în vedere consolidarea creșterilor de piață, continuarea investițiilor în capacități de producție noi, adaptate cerințelor pieței, dar și în domeniul protejării mediului (producția mai mare de energie alternativă, acțiuni de protejare a zonelor de exploatare...)

Citește și
(P) Pluxee România: Lipsa siguranței psihologice influențează decizia de a schimba jobul
(P) Pluxee România: Lipsa siguranței psihologice influențează decizia de a schimba jobul

Principalele provocări pe care le are compania anul acesta sunt adaptabilitatea la schimbările neprevăzute, dar preconizate, rezultate din incertitudinile politice și sociale din România. Securizarea informațiilor și a datelor în condițiile unui risc informatic tot mai ridicat.

Se continuă investițiile începute deja de la finele anului trecut, în cadrul fabricilor din Sebeș și Borsec. Este vorba de proiecte de investiții în capacități logistice și de producție de peste 20 milioane de euro, derulate în parteneriat cu BT.

Romaqua Group are peste 2.250 de angajați repartizați în 7 fabrici, în localitățile Borsec, București, Bușteni, Sebeș, Stânceni și are în portofoliu mărci puternice cum sunt apele minerale naturale Borsec și Stânceni, apa minerală naturală oligominerală Aquatique, băuturile răcoritoare Giusto, Giusto Natura, berile Albacher, Dorfer.

Articol recomandat de sport.ro
Ion Țiriac, rețetă-fulger pentru metroul spre Otopeni: "Îl fac în 6 luni! Ușor de tot"
Ion Țiriac, rețetă-fulger pentru metroul spre Otopeni: "Îl fac în 6 luni! Ușor de tot"

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Pluxee România: Lipsa siguranței psihologice influențează decizia de a schimba jobul
(P) Pluxee România: Lipsa siguranței psihologice influențează decizia de a schimba jobul

Potrivit unui studiu realizat de Pluxee România, lipsa siguranței psihologice și reziliența scăzută sunt factorii care pot sta la baza deciziei angajaților privind schimbarea locului de muncă.

(P) Medicul ca model de schimbare: “Be the Change” în lupta împotriva MASLD
(P) Medicul ca model de schimbare: “Be the Change” în lupta împotriva MASLD

Pe 11 iunie 2025, la Crowne Plaza București, Terapia – o companie Sun Pharma – a marcat Ziua Mondială a Ficatului Gras printr-un eveniment dedicat comunității medicale.

(P) ProArt P16 (H7606): partenerul tău creativ de ultimă generație
(P) ProArt P16 (H7606): partenerul tău creativ de ultimă generație

Descoperă ProArt P16 (H7606), laptopul care redefinește modul în care îți transpui ideile creative în realitate, indiferent unde te surprinde inspirația.

Recomandări
Conflictul Israel-Iran escaladează. IDF a anunțat că avioane de vânătoare sunt gata să lovească Teheranul
Conflictul Israel-Iran escaladează. IDF a anunțat că avioane de vânătoare sunt gata să lovească Teheranul

Situația se agravează de la o oră la alta în Orientul Mijlociu. Armata iraniană a lansat cinci valuri de atacuri, cu peste 100 de rachete balistice, către Israel.

Lovitură pentru ANAF. Fiscul a pierdut un proces major pe TVA și ar putea să plătească daune de milioane de lei
Lovitură pentru ANAF. Fiscul a pierdut un proces major pe TVA și ar putea să plătească daune de milioane de lei

Lovitură în instanță pentru ANAF. Curtea de Apel Brașov a decis că aplicarea unui TVA de 19% pentru cafea în industria Horeca este ilegală.

Spania U21 - România U21, azi, ora 19, în direct la PRO TV și pe VOYO. „Tricolorii mici” caută primele puncte la EURO
Spania U21 - România U21, azi, ora 19, în direct la PRO TV și pe VOYO. „Tricolorii mici” caută primele puncte la EURO

Naționala U21 a României joacă, astăzi, împotriva selecționatei similare a Spaniei, de la ora 19:00, în cadrul Campionatului European de tineret din Slovacia. Meciul este transmis în exclusivitate pe PRO TV și VOYO.