(P) Kaufland România a celebrat Luna Diversității prin lansarea campaniei „Cărucioarele Diversității”

kaufland advertorial

În luna mai, Kaufland România și-a reluat angajamentul în menținerea unui mediu de lucru pozitiv și tolerant, unde fiecare membru al echipei se bucură de drepturi egale, de îmbunătățire a abilităților și de promovare a potențialului la locul de muncă.

În acest sens, campania „Cărucioarele Diversității” a fost dedicată promovării incluziunii sociale și egalității de șanse la locul de muncă. Prin acest demers, compania a întărit mesajul că diferențele sunt un prilej de învățare și de acceptare, care consolidează o societate axată pe viitor și perspective de dezvoltare. Campania s-a adresat, în primul rând, angajaților Kaufland România, care au oportunitatea să lucreze într-un mediu deschis nevoilor și așteptărilor lor, dar și candidaților interesați să se alăture echipei.

 Ca parte a proiectului, în magazinul Kaufland Barbu Văcărescu, din București, au fost introduse 100 de cărucioare de cumpărături vopsite în culori diferite, reprezentând câte o cauză pe care compania o susține:

·      Roz – susține egalitatea de gen la toate nivelurile;

·      Mov – susține incluziunea persoanelor cu dizabilități;

Citește și
kaufland card
(P) Cumpărături avantajoase de sărbători cu vouchere de până la 250 lei în Kaufland Card

·      Albastru – susține acceptarea și respectarea diferențelor culturale;

·      Galben – susține cu mândrie diversitatea de vârste.

“Campania Cărucioarele Diversității exprimă atât valorile în care credem cu tărie ca angajator, promovând egalitatea de șanse la toate nivelurile, cât și un îndemn către comunitățile noastre spre toleranță, acceptare și îmbrățișare a diferențelor. Prin intermediul acestui proiect dorim să contribuim la schimbarea pozitivă în societate, iar împreună să definim un viitor în care fiecare persoană se simte apreciată și valorizată pentru abilitățile sale. Pentru noi, oamenii sunt pe primul loc. Și, de aceea, ne străduim să le oferim un climat incluziv în care se pot dezvolta profesional, dar și personal.”,a declarat Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director la Kaufland România & Moldova.

 Proiectul a fost lansat sub convingerile programului Kaufland A.C.C.E.S. (Angajare de Candidați cu Cerințe și Evoluții Speciale), demarat în anul 2019, care are ca scop angajarea și integrarea persoanelor cu dizabilități în echipa Kaufland. Oamenii sunt cea mai importantă resursă și, de aceea, compania implementează proiecte care să vină în sprijinul dezvoltării profesionale și personale a angajaților. Datorită programului A.C.C.E.S., în prezent, în echipa Kaufland sunt peste 450 de colegi cu dizabilități, iar alte 500 de poziții dedicate sunt deschise pentru noi candidați.

 Proiectul „Cărucioarele Diversității continuă misiunea de a promova oportunități egale la locul de muncă. Compania este alături de colegii din toate categoriile sociale, contribuind, totodată, la creșterea nivelului de conștientizare asupra importanței diversității și incluziunii la locul de muncă și în societate.

 Kaufland este în mod constant alături de comunitate și susține numeroase inițiative care promovează valori similare. Astfel, compania a sprijinit în luna mai o serie de evenimente importante despre diversitate și incluziune:

·      Conferința despre Egalitate, Diversitate și Incluziune în Europa de Est, organizată de Romanian Diversity Chamber of Commerce – 9 mai;

·      Gala Atipic Beauty din București – 9 mai;

·      Inspiring Voices, conferință despre antreprenoriat și leadership feminin, susținută de Comisia Europeană – 10 mai;

·      Brașov Marathon, cursă pentru persoanele cu dizabilități – 13-14 mai;

·      Competiția de Biliard în Scaun Rulant – 12 mai;

·      Prezentarea programului Kaufland A.C.C.E.S. în cadrul conferinței Smart HR – 16 mai;

·      Disability Employment Package Webinar – 24 mai;

·      Târguri de joburi dedicate persoanelor cu deficiențe de auz, în parteneriat cu ANSR (Timișoara – 3 mai, și Cluj – 30 mai).

 „Cu certitudine, drumul spre schimbare nu este unul ușor și, de aceea, ne bucurăm să putem colabora cu organizații care sunt motivate de aceleași principii ca noi: promovarea egalității de șanse la toate nivelurile. A dezvolta și a lua parte la acțiuni concrete care vin în sprijinul oamenilor nu poate decât să ne bucure, întrucât doar în acest mod putem atrage atenția asupra necesității unei lumi în care fiecare persoană se simte integrată, valorizată și respectată.”, a adăugat reprezentantul Kaufland România & Moldova.

 Toate inițiativele Kaufland își propun să exprime toleranță, empatie, incluziune și să fie reflexia nevoilor și așteptărilor unor comunități. Iar în acest sens, campania „Cărucioarele Diversității” a transmis dorința angajatorului, dar și a altor organizații, de a inspira oamenii să renunțe la prejudecăți și să îmbrățișeze diversitatea ca o valoare în sine. 

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! A murit pe teren, chiar în timpul meciului, dintr-un motiv bizar
NEWS ALERT Tragedie! A murit pe teren, chiar în timpul meciului, dintr-un motiv bizar

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Cumpărături avantajoase de sărbători cu vouchere de până la 250 lei în Kaufland Card
(P) Cumpărături avantajoase de sărbători cu vouchere de până la 250 lei în Kaufland Card

În pragul sărbătorilor, Kaufland România vine în sprijinul clienților cu o promoție fulger: între 18 și 31 decembrie 2025, utilizatorii Kaufland Card pot obține vouchere de până la 250 de lei, în funcție de valoarea cumpărăturilor din în această perioadă

(P) OMNIASIG depășește obiectivul pe care și l-a propus cu ocazia împlinirii a 30 de ani: peste 33.000 de copaci plantați
(P) OMNIASIG depășește obiectivul pe care și l-a propus cu ocazia împlinirii a 30 de ani: peste 33.000 de copaci plantați

OMNIASIG Vienna Insurance Group anunță plantarea, doar prin echipe de angajați voluntari, a 33.400 de puieți, depășind astfel obiectivul pe care compania și l-a asumat și comunicat la începutul acestui an, respectiv de 30.000 de noi copaci plantați.

(P) Ultimele zile ale concursului Kaufland și Vocea Românie: Pe 26 decembrie se trage linia!
(P) Ultimele zile ale concursului Kaufland și Vocea Românie: Pe 26 decembrie se trage linia!

Showul Vocea României, alături de Kaufland, a pregătit un super concurs care a ținut telespectatorii cu ochii pe ecran și cu telefonul la îndemână, gata să își lase "vocea" în comentarii pentru a câștiga premii generoase.

Recomandări
Crăciun pe Valea Prahovei. Zeci de unităţi de cazare şi-au aşteptat în zadar oaspeţii. „Nu putem face faţă concurenţei”
Crăciun pe Valea Prahovei. Zeci de unităţi de cazare şi-au aşteptat în zadar oaspeţii. „Nu putem face faţă concurenţei”

Zeci de unităţi de cazare de pe Valea Prahovei au avut camere libere în acest an de Crăciun, o situaţie greu de imaginat în urmă cu câţiva ani, când rezervările se făceau încă din octombrie, noiembrie sau chiar cu un an înainte.

Accident grav de Crăciun pe o pârtie din Predeal. O femeie a leșinat după ce a fost lovită de o sanie
Accident grav de Crăciun pe o pârtie din Predeal. O femeie a leșinat după ce a fost lovită de o sanie

Un grav accident s-a produs în ziua de Crăciun pe o pârtie din Predeal, unde o femeie care se dădea cu sania a avut nevoie de îngrijiri medicale după ce a fost lovită de o sanie. Ea a leșinat.

Medicul Adrian Marinescu avertizează: ”Avem 70-80 de pacienţi cu gripă în fiecare zi, poate chiar şi mai mult”
Medicul Adrian Marinescu avertizează: ”Avem 70-80 de pacienţi cu gripă în fiecare zi, poate chiar şi mai mult”

Numărul cazurilor de gripă în București s-a mărit în această perioadă, ajungând la aproximativ 80 de persoane care se prezintă într-o zi la camera de gardă, afirmă Dr. Adrian Marinescu, managerul Institutului de Boli Infecţioase Matei Balş din Capitală.